Teflon Brothers lanseeraa Raparperilonkeron paikkaamaan koronan aiheuttamaa artistikurimusta

Ensin kiljua, sitten räppiä, myöhemmin kebabia ja nyt Rap-lonkeroa! Teflon Brothers lanseeraa suunnittelemansa Raparperilonkeron.

Raparperilonkero on saatavilla hyvin varustetuista Alkon myymälöistä ympäri Suomen, Alkon verkkokaupasta sekä valikoiduista ravintoloista.

Mistä idea? Antaa veljesten vastata:

”Me osattiin järjestää toimeentuloa myös silloin, kun musiikki ei tuonut rojalteja uran alussa. Kiljun valmistuksella rahoitettiin meidän ensimmäiset musakamat. Sittemmin musa myi sen verran hienosti, ettei tarvinnut enää kikkailla kiljun kanssa eikä ollut huolta huomisesta. Kunnes tuli korona ja muutti kaiken”, Pyhimys kertoo keikkojen pysähtymisestä.

Tällä kertaa Rap-veljekset eivät laittaneet ämpäriin hiivaa ja sokeria, vaan tuotekehittelyyn lähdettiin tosissaan.

”Päätettiin palata juurille ja rupesimme kehittämään omaa alkoholijuomaa. Ensin mietittiin, että mikä juoma meille maistuu ja sehän on lonkero”, Teflonit kertovat.

”Haluttiin tuoda jotain fressiä ja hauskaa. Kelattiin, mitä me edustetaan ja sieltä se tuli Rap - raparperi. Me maistettiin kymmeniä eri sekoituksia ja viimein löydettiin resepti, jonka takana jokainen meistä voi ylpeänä seisoa. Ja tietysti ilolla juoda”, Voli nauraa.

”Siinä vaiheessa, kun on raskas viikko takana ja on aika vaihtaa vapaalle, kannattaa näppäillä Teflonit soimaan ja sihauttaa auki Rap-lonkero”, Heikki Kuula fiilistelee.

Raparperimehua ja Pyynikin Giniä

Teflon Brothers Raparperilonkero sisältää aitoa vuoden 2021 sadosta kylmäpuristettua raparperimehua ja Pyynikin Recycled Giniä. Tölkin ulkoasu on Heikki Kuulan käsialaa.

”Pinkille kaikki ja puhelin kii!” – Teflon Brothers

Teflon Brothers Raparperilonkero
33 cl:n tölkki, alk. 4,6 %
Hinta Alkoissa 3,77 €
Valmistaja: Pyynikin käsityöläispanimo Oy
Jakelija: Domaine Wines Finland Oy

Tilattavissa ravintoloille winetto.fi-palvelun kautta.

Lisätiedot:
Henry Johansson / Domaine Wines Finland Oy / p. 040 522 9613 / henry.johansson@domainewines.fi

Haastattelupyynnöt:
Jussi Hautala / Result Entertainment Management Oy / jusu@resultentertainment.com

Teflon Brothersin Heikki Kuula ja lisää Raparperilonkeron laineja: "Pinkki on uusi harmaa" sekä "Tarjoillaan märkänä". Kuva Henri Vesikko.Vesikko.
Rap-lonkero eli Teflon Brothers Raparperilonkero ja Voli aka Jani Tuohimaa. Kuva Henri Vesikko.
Raparperilonkeron pakkauskuva.

Eeropekka Rislakki: "Fine diningin on keksittävä itsensä uudestaan" – Analyysi Suomen 50 Parasta Ravintolaa -äänestyksen tuloksista21.5.2021 13:45:47 EEST | Uutinen