Aava & Bang Oy

Terapiaa työaikana ja muita hyvinvointitekoja - Great Place To Work -menestyjä panostaa kokonaisvaltaiseen työntekijäkokemukseen

Jaa
Kasvumarkkinointitoimisto Aava & Bang Oy tukee monin keinoin työntekijöidensä henkistä ja fyysistä hyvinvointia. Panostukset siivittivät koronavuodesta huolimatta yrityksen 29 prosentin kasvuun ja veivät toisen kerran peräkkäin Great Place to Work-kilpailun finaalin kärkeen.
Aava & Bangin henkilöstö yhteisellä lomamatkalla Teneriffalla vuonna 2019.
Aava & Bangin henkilöstö yhteisellä lomamatkalla Teneriffalla vuonna 2019.

Työelämän hektisyys on markkinoinnin alalla erityisen tuttua. Asiantuntijat huolehtivat useiden yhtäaikaisten projektien innovatiivisuudesta, luovuudesta, laadusta ja kannattavuudesta. Työn lopputulos on usein yhtä hyvä, kuin ihmisten sille antama panos. 

Aava & Bang Oy on nostanut ihmisten hyvinvoinnin toimintansa keskeiseksi painopisteeksi. Työsuhde-etuina tarjotaan ammattiapua ja -tukea ennaltaehkäisevästi sekä henkiseen että fyysiseen hyvinvointiin. Työsuhde-etuihin kuuluvat mm. Firstbeat-mittaukset, hieronta, hyvinvointiaiheiset webinaarit sekä psykologipalvelut, joilla madalletaan kynnystä saada  apua erilaisissa elämän haasteissa, kuten stressi, riittämättömyyden tunne tai unettomuus.

Aava & Bangin malli mahdollistaa nopean ja matalan kynnyksen aloittaa lyhytpsykoterapia. Se kertoo työntekijöiden arvostuksesta ja aidosta kiinnostuksesta heidän hyvinvointiinsa. Mielenterveyden hoito ja mahdollisten ongelmien ennaltaehkäisy on myös yrityksen tapa kantaa yhteiskuntavastuuta, sanoo Kuuleva Oy:n psykoterapeutti Timo Poikolainen.

Hyvinvoiva ihminen on tuottava työntekijä

Aava & Bang uskoo, että kestävä hyvinvointi rakentuu kokonaisvaltaiselle elämän huomioimiselle. Koronan myötä nopea siirtymä täysipainoiseen etätyöhön on luonut tilanteen, jossa työntekijät joutuvat kantamaan yhä isompaa vastuuta työ- ja vapaa-ajan rajaamisesta sekä oman suorituskyvyn ylläpidosta. 

Panostukset hyvinvointiin näkyvät myös tuloslaskelmassa. Koronavuonna 2020 Aava & Bang kasvoi hyvällä kannattavuudella 29 prosenttia, vaikka kulunut vuosi koetteli kovin ottein toimialaa ja asiakkaita. Vuoden 2021 Great Place to Work -listauksessa Aava & Bang Oy sijoittui sijalle 4. pienten yritysten sarjassa.

Haluamme pitää ihmisistä huolta ja siksi koemme, että ennakoiva ja matalalla kynnyksellä saavutettava apu on usein tehokkainta sekä työntekijän että työnantajan näkökulmasta. Panostus ihmisen hyvinvointiin palkitsee monilla mittareilla, iloitsee  henkilöstöjohtaja Hanne-Mari Miskala.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Aava & Bangin henkilöstö yhteisellä lomamatkalla Teneriffalla vuonna 2019.
Aava & Bangin henkilöstö yhteisellä lomamatkalla Teneriffalla vuonna 2019.
Lataa
Kuvassa Aava & Bangin henkilöstöjohtaja Hanne-Mari Miskala
Kuvassa Aava & Bangin henkilöstöjohtaja Hanne-Mari Miskala
Lataa

Liitteet

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Aava & Bang Oy
Ylistönmäentie 33
40500 Jyväskylä

https://bang.fi/

Aava & Bang syntyi ajatuksesta tarjota yrityksille jotain, mitä perinteiset mainostoimistot ja konsulttiyritykset eivät pystyneet tarjoamaan kasvuhakuisille yrityksille – markkinoinnin kehittämisen strategisen kumppanin, joka osallistuu suunnitelmien arkiseen toteuttamiseen ja auttaa myös yrityksen henkilöstöä onnistumaan. Suuri unelmamme on tehdä suomalaisista maailman paras markkinointikansa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Aava & Bang Oy

Uusi vuosittain toteutettava tutkimus yhdistää työntekijäkokemuksen ja asiakaskokemuksen nykytilan kartoituksen – tulokset julkaistaan tammikuussa 2023.28.8.2022 00:00:00 EEST | Tiedote

Tulevaisuudessa yrityksen kasvua ei voi johtaa erikseen organisaation sisällä ja sen ulkopuolella. Maanantaina 29.8.2022 julkaistava Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimus yhdistää työntekijä- ja asiakaskokemuksen nykytilan mittaamisen sekä tulevaisuuden kehittämisen haasteet kestävän kasvun näkökulmasta. Tieto valjastetaan myös tulevaisuuden työelämän käyttöön, sillä jokaisesta vastauksesta lahjoitetaan opetuspuheenvuoro yhdelle nuorelle.

Julkaisuvapaa 27.4.2022 kello 18: Great Place to Work® -kestomenestyjä tietää, että vahva yrityskulttuuri näkyy brändinä, joka houkuttelee työntekijöitä ja johon myös asiakkaat haluavat kiinnittyä27.4.2022 18:00:00 EEST | Tiedote

Yhdessä rakennettu strategia, lähijohtamiseen panostaminen sekä psykologisesti turvallisen yrityskulttuurin rakentaminen siivitti kestävään kasvumarkkinointiin erikoistuneen Aava & Bang Oy:n jälleen Suomen Parhaat työpaikat™ -kilpailun finaaliin sekä noin 20 % prosentin kasvuun.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye