Aava & Bang Oy

Terapiaa työaikana ja muita hyvinvointitekoja - Great Place To Work -menestyjä panostaa kokonaisvaltaiseen työntekijäkokemukseen

Kasvumarkkinointitoimisto Aava & Bang Oy tukee monin keinoin työntekijöidensä henkistä ja fyysistä hyvinvointia. Panostukset siivittivät koronavuodesta huolimatta yrityksen 29 prosentin kasvuun ja veivät toisen kerran peräkkäin Great Place to Work-kilpailun finaalin kärkeen.

Aava & Bangin henkilöstö yhteisellä lomamatkalla Teneriffalla vuonna 2019.

Työelämän hektisyys on markkinoinnin alalla erityisen tuttua. Asiantuntijat huolehtivat useiden yhtäaikaisten projektien innovatiivisuudesta, luovuudesta, laadusta ja kannattavuudesta. Työn lopputulos on usein yhtä hyvä, kuin ihmisten sille antama panos.

Aava & Bang Oy on nostanut ihmisten hyvinvoinnin toimintansa keskeiseksi painopisteeksi. Työsuhde-etuina tarjotaan ammattiapua ja -tukea ennaltaehkäisevästi sekä henkiseen että fyysiseen hyvinvointiin. Työsuhde-etuihin kuuluvat mm. Firstbeat-mittaukset, hieronta, hyvinvointiaiheiset webinaarit sekä psykologipalvelut, joilla madalletaan kynnystä saada  apua erilaisissa elämän haasteissa, kuten stressi, riittämättömyyden tunne tai unettomuus.

Aava & Bangin malli mahdollistaa nopean ja matalan kynnyksen aloittaa lyhytpsykoterapia. Se kertoo työntekijöiden arvostuksesta ja aidosta kiinnostuksesta heidän hyvinvointiinsa. Mielenterveyden hoito ja mahdollisten ongelmien ennaltaehkäisy on myös yrityksen tapa kantaa yhteiskuntavastuuta, sanoo Kuuleva Oy:n psykoterapeutti Timo Poikolainen.

Hyvinvoiva ihminen on tuottava työntekijä

Aava & Bang uskoo, että kestävä hyvinvointi rakentuu kokonaisvaltaiselle elämän huomioimiselle. Koronan myötä nopea siirtymä täysipainoiseen etätyöhön on luonut tilanteen, jossa työntekijät joutuvat kantamaan yhä isompaa vastuuta työ- ja vapaa-ajan rajaamisesta sekä oman suorituskyvyn ylläpidosta.

Panostukset hyvinvointiin näkyvät myös tuloslaskelmassa. Koronavuonna 2020 Aava & Bang kasvoi hyvällä kannattavuudella 29 prosenttia, vaikka kulunut vuosi koetteli kovin ottein toimialaa ja asiakkaita. Vuoden 2021 Great Place to Work -listauksessa Aava & Bang Oy sijoittui sijalle 4. pienten yritysten sarjassa.

Haluamme pitää ihmisistä huolta ja siksi koemme, että ennakoiva ja matalalla kynnyksellä saavutettava apu on usein tehokkainta sekä työntekijän että työnantajan näkökulmasta. Panostus ihmisen hyvinvointiin palkitsee monilla mittareilla, iloitsee  henkilöstöjohtaja Hanne-Mari Miskala.

Aava & Bangin henkilöstö yhteisellä lomamatkalla Teneriffalla vuonna 2019.
Kuvassa Aava & Bangin henkilöstöjohtaja Hanne-Mari Miskala

Aava & Bang Oy
Ylistönmäentie 33
40500 Jyväskylä

Aava & Bang syntyi ajatuksesta tarjota yrityksille jotain, mitä perinteiset mainostoimistot ja konsulttiyritykset eivät pystyneet tarjoamaan kasvuhakuisille yrityksille – markkinoinnin kehittämisen strategisen kumppanin, joka osallistuu suunnitelmien arkiseen toteuttamiseen ja auttaa myös yrityksen henkilöstöä onnistumaan. Suuri unelmamme on tehdä suomalaisista maailman paras markkinointikansa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Aava & Bang Oy