Dentsu Aegis Network  OyDentsu Aegis Network  Oy

Tervetuloa iProspectin verkkokauppatapahtumaan

Jaa

Aloita vuotesi jykevällä tietopaketilla verkkokaupan tilasta Suomessa. Kuulet tiiviissä aamiaisseminaarissa muun muassa, miten suomalaiset yritykset voivat Amazonia hyödyntää, millä tavalla asiakaskokemusta voi parantaa verkkokauppaympäristössä, tuoreimmista verkkokaupan trendeistä sekä mitkä ovat suomalaisten yritysten useimmiten tekemät virheet verkkokaupassa lain näkökulmasta.

Mitä? Verkkokauppa 2019: Amazon, asiakaskokemus ja verkkokauppatrendit
Missä? Eteläesplanadi 2
Milloin? 30.1.2019 8:45

Ilmoittaudu tästä.

Ohjelma

8:45-9:00 Aamiainen

9:00-9:15 Tervetuloa ja verkkokauppatrendit
Reetta Peltola, Head of iProspect

9:15-9:30 Viisi yleisintä virhettä verkkokaupassa
Salla Turkkinen, DLA-Piper

9:30-9:45 Konversio-optimointi parantamaan verkkokauppasi tulosta ja asiakaskokemusta
Thomas Djupsjö, CRO Director, iProspect

9:45-10:15 Amazon: Kuinka suomalainen yritys pääsee mukaan, mitä odottaa ja yhteistyömallit 
Peter Lauck, Head of Amazon, iProspect Saksa

10:15-10:30 Paneeli: Kuinka etulinjan suomalaisissa verkkokaupoissa otetaan huomioon asiakaskokemus

10:30 Tilaisuus päättyy

Tervetuloa!

Yhteyshenkilöt

Cecilia Strömman
PR & Communications Manager
+358 44 352 2175

Tietoja julkaisijasta

Dentsu Aegis Network  Oy
Dentsu Aegis Network Oy
Eteläesplanadi 2
00130 Helsinki

+358443522175http://www.dentsuaegisnetwork.fi

Dentsu Aegis Network on globaali markkinointialan konserni. Toimimme 145 maassa yli 40 000 asiantuntijan voimin. Suomessa Dentsu Aegis Network koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 200 osaajaa yhdeksässä eri toimistossa, joita ovat mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet sekä asiakasymmärrykseen, dataan ja analytiikkaan erikoistunut Dentsu Data Services.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Dentsu Aegis Network Oy

Stockmannin sisältömarkkinointi palkittiin kansainvälisessä kilpailussa4.12.2018 08:05:48 EETTiedote

Stockmannin sisältömarkkinointi voitti kaksi palkintoa arvostetussa, kansainvälisessä CMA eli International Content Marketing Awards -kilpailussa. Menestystä International Content Marketing Awardseissa tänä vuonna keräsivät innovatiiviset, monikanavaiset ratkaisut, joihin kuluttajat aidosti ihastuivat. Kaksi palkintoa kilpailussa sai Stockmann ja sen vuonna 2017 lanseerattu monikanavainen sisältöohjelma, jonka osa on oma lifestyle-lehti Stockmann Magazine. Markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkin sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media on tuottanut sisältökokonaisuutta sen alusta saakka. Lontoossa 27 marraskuuta 2018 järjestetyssä kilpailussa hopealla palkittiin lehden creative director Simon Robinson. - Hienoa työtä ikonisen brändin modernisoinnissa, tuomariston perustelut kuuluivat. - Asiakkaamme arvostavat Simonin kunnianhimoa. Hänen työtapoihinsa kuuluu ottaa hyvä idea haasteena ja luoda siitä jotain aidosti loistavaa. Tässä auttaa hänen pitkä kokemuksensa sekä k

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme