Dentsu Aegis Network  OyDentsu Aegis Network  Oy

Tervetuloa iProspectin verkkokauppatapahtumaan

Aloita vuotesi jykevällä tietopaketilla verkkokaupan tilasta Suomessa. Kuulet tiiviissä aamiaisseminaarissa muun muassa, miten suomalaiset yritykset voivat Amazonia hyödyntää, millä tavalla asiakaskokemusta voi parantaa verkkokauppaympäristössä, tuoreimmista verkkokaupan trendeistä sekä mitkä ovat suomalaisten yritysten useimmiten tekemät virheet verkkokaupassa lain näkökulmasta.

Mitä? Verkkokauppa 2019: Amazon, asiakaskokemus ja verkkokauppatrendit
Missä? Eteläesplanadi 2
Milloin? 30.1.2019 8:45

Ilmoittaudu tästä.

8:45-9:00 Aamiainen

9:00-9:15 Tervetuloa ja verkkokauppatrendit
Reetta Peltola, Head of iProspect

9:15-9:30 Viisi yleisintä virhettä verkkokaupassa
Salla Turkkinen, DLA-Piper

9:30-9:45 Konversio-optimointi parantamaan verkkokauppasi tulosta ja asiakaskokemusta
Thomas Djupsjö, CRO Director, iProspect

9:45-10:15 Amazon: Kuinka suomalainen yritys pääsee mukaan, mitä odottaa ja yhteistyömallit
Peter Lauck, Head of Amazon, iProspect Saksa

10:15-10:30 Paneeli: Kuinka etulinjan suomalaisissa verkkokaupoissa otetaan huomioon asiakaskokemus

10:30 Tilaisuus päättyy

Tervetuloa!

Cecilia Strömman
PR & Communications Manager

Luovan sisällön ja maksetun mainonnan yhdistäminen on somen kultasuoni – Dentsu Aegis Network vahvistaa someosaamistaan11.4.2019 08:30:00 EEST | Tiedote

Asiakkaiden investoinnit sosiaalisen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin ovat kasvaneet merkittävästi markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkissa viime vuosina. Kasvuvauhtiin on vaikuttanut muun muassa kuluttajien somepalveluihin käytetyn ajan lisääntyminen – +50% kasvu kahdessa viime vuodessa – ja jatkuvasti kehittyneet ja ketterät mainonnan mahdollisuudet.