Dentsu Aegis Network  OyDentsu Aegis Network  Oy

Tervetuloa iProspectin verkkokauppatapahtumaan

Jaa

Aloita vuotesi jykevällä tietopaketilla verkkokaupan tilasta Suomessa. Kuulet tiiviissä aamiaisseminaarissa muun muassa, miten suomalaiset yritykset voivat Amazonia hyödyntää, millä tavalla asiakaskokemusta voi parantaa verkkokauppaympäristössä, tuoreimmista verkkokaupan trendeistä sekä mitkä ovat suomalaisten yritysten useimmiten tekemät virheet verkkokaupassa lain näkökulmasta.

Mitä? Verkkokauppa 2019: Amazon, asiakaskokemus ja verkkokauppatrendit
Missä? Eteläesplanadi 2
Milloin? 30.1.2019 8:45

Ilmoittaudu tästä.

Ohjelma

8:45-9:00 Aamiainen

9:00-9:15 Tervetuloa ja verkkokauppatrendit
Reetta Peltola, Head of iProspect

9:15-9:30 Viisi yleisintä virhettä verkkokaupassa
Salla Turkkinen, DLA-Piper

9:30-9:45 Konversio-optimointi parantamaan verkkokauppasi tulosta ja asiakaskokemusta
Thomas Djupsjö, CRO Director, iProspect

9:45-10:15 Amazon: Kuinka suomalainen yritys pääsee mukaan, mitä odottaa ja yhteistyömallit 
Peter Lauck, Head of Amazon, iProspect Saksa

10:15-10:30 Paneeli: Kuinka etulinjan suomalaisissa verkkokaupoissa otetaan huomioon asiakaskokemus

10:30 Tilaisuus päättyy

Tervetuloa!

Yhteyshenkilöt

Cecilia Strömman
PR & Communications Manager
+358 44 352 2175

Tietoja julkaisijasta

Dentsu Aegis Network  Oy
Dentsu Aegis Network Oy
Eteläesplanadi 2
00130 Helsinki

+358443522175http://www.dentsuaegisnetwork.fi

Dentsu Aegis Network on globaali markkinointialan konserni. Toimimme 145 maassa yli 40 000 asiantuntijan voimin. Suomessa Dentsu Aegis Network koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 200 osaajaa yhdeksässä eri toimistossa, joita ovat mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet sekä asiakasymmärrykseen, dataan ja analytiikkaan erikoistunut Dentsu Data Services.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Dentsu Aegis Network Oy

Luovan sisällön ja maksetun mainonnan yhdistäminen on somen kultasuoni – Dentsu Aegis Network vahvistaa someosaamistaan11.4.2019 08:30:00 EESTTiedote

Asiakkaiden investoinnit sosiaalisen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin ovat kasvaneet merkittävästi markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkissa viime vuosina. Kasvuvauhtiin on vaikuttanut muun muassa kuluttajien somepalveluihin käytetyn ajan lisääntyminen – +50% kasvu kahdessa viime vuodessa – ja jatkuvasti kehittyneet ja ketterät mainonnan mahdollisuudet.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme