Tervetuloa koeajamaan Suomen ensimmäiset MG-täyssähköautot Helsingin Herttoniemessä ke 21.6.2023

Hedin Automotive tuo Suomeen rajoitetun erän MG-merkkisiä täyssähköautoja. MG-täyssähköautot ovat yksiä myydyimpiä täyssähköautoja Ruotsissa ja ne niittävät mainetta erityisesti laajan malliston, houkuttelevan hinnan, erinomaisen toimintamatkan sekä kattavan takuun ansiosta. Autot tulevat myyntiin Hedin Automotiven myyntipisteissä kautta maan kesäkuusta alkaen.
>> Lue Hedin Automotiven tiedote MG-autojen myynnin aloittamisesta tästä.

Hedin Automotive järjestää median edustajille MG-täyssähköautojen tutustumis- ja koeajotilaisuuden keskiviikkona 21.6.2023 klo 10–12 Herttoniemessä Helsingissä, osoitteessa Mekaanikonkatu 2.

Esittelyssä ovat Suomeen myyntiin tulevat MG-täyssähkömallit: MG4, MG5, MG ZS ja MG Marvel.

• Hedin Automotiven kasvustrategia Suomessa ja MG
    Mikko Mykrä, toimitusjohtaja, Hedin Automotive Oy

• MG-sähköautomallien tuote-esittely
    Eetu Raunio, Head of Marketing and Digital, Hedin Automotive Finland Oy

• Autoihin tarkempaa tutustumista sekä autojen koeajoa.

• Tarjolla on myös pientä purtavaa.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu tilaisuuteen perjantaihin 16.6. mennessä Pia Immoselle, pia.immonen@hedinautomotive.fi. Ilmoittautuessa voit myös kertoa, jos haluat koeajaa jotain tiettyä MG-täyssähköautomallia tai jos olet kiinnostunut pidempiaikaisesta koeajolainasta.

Tapaamisiin!

Mikko Mykrä

Mekaanikonkatu 12

010 214 8100http://www.hedinautomotive.fi