Tervetuloa Nordic Energy Forumin lehdistölounaalle

Kuinka kuoppainen on tie ilmastoneutraaliin Eurooppaan? Meneillään olevan historiallisen energiamurroksen suuriin kysymyksiin saadaan korkean tason vastauksia kaksipäiväisessä Nordic Energy Forum 2019 -tapahtumassa Vanhalla ylioppilastalolla Helsingissä 29.–30.10.2019.

World Energy Council Finlandin koolle kutsuma kansainvälinen englanninkielinen tapahtuma tuo paikalle parisataa energiakysymyksiin erikoistunutta energiajohtajaaSuomesta ja muualta Euroopasta.

Tervetuloa tapaamaan kansainvälisiä huippuasiantuntijoita

Nordic Energy Forumin lehdistölounaalle

tiistaina 29.10.2019 klo 12.30

Vanhan Ylioppilastalon hallintosaliin, 2. krs

Mannerheimintie 3

Lounaalle voi ilmoittautua täällä perjantaihin 25.10.2019 klo 15 mennessä.

Paikalla ovat pääsihteeri Angela Wilkinson ja Saksan toiminnanjohtaja Carsten Rolle World Energy Councilista, energia-pääosaston johtaja Paola Pinho ja ilmastotoimien pääosaston johtaja Artur Runge-Metzger Euroopan komissiosta sekä Markus Hübner Pohjoismaiden ministerineuvoston edustajana. Tarvittaessa pyrimme järjestämään myös yksittäisiä haastatteluja tapahtuman yhteydessä.

Ennakkoon ilmoittautuneet median edustajat ovat tervetulleita seuraamaan myös tapahtuman alustuksia ja paneelikeskusteluja. Nordic Energy Forum 2019 -päivien koko ohjelma löytyy täältä

World Energy Council

YK:n alainen World Energy Council on puolueeton ja yleishyödyllinen energia-alan johtajien, päättäjien ja käytännön toimijoiden maailmanlaajuinen verkosto, joka edistää kohtuuhintaisia, vakaita ja ympäristövaikutukset huomioonottavia energiajärjestelmiä kaikkien asianosaisten parhaaksi.

Vuonna 1923 perustettu neuvosto edustaa laajasti koko energiasektorin kirjoa. Yli 3000 jäsenjärjestöä yli 90 maassa edustaa hallituksia, yksityisiä ja julkisia yrityksiä, korkeakouluja, kansalaisjärjestöjä sekä energia-alan sidosryhmiä.

Tuotamme tietopohjaa globaaleja, alueellisia ja kansallisia energiastrategioita varten järjestämällä korkeatasoisia tapahtumia – kuten maailman energiakongressi World Energy Congress – ja julkaisemalla luotettavia tutkimuksia. Edistämme energiapoliittista vuoropuhelua maailmanlaajuisesti yhdessä laajan jäsenverkostomme kanssa.

Helena Kivi-Koskinen
World Energy Council Finland ry
helena.kivi-koskinen@wecfinland.fi

Expomark järjestää teollisuuden ja terveyden alan messutapahtumia tuoden yhteen alojensa osaajat, tiedon ja ratkaisut. Missionamme on edistää suomalaista elinkeinoelämää mahdollistamalla merkityksellisiä kohtaamisia. Olemme Suomen Messujen tytäryhtiö ja 7 hengen tiimimme toimipaikkana on Jyväskylä.

Tapahtumiamme ovat Pohjoinen Teollisuus, Energiamessut, Proforest, Apuvälinemessut, Hyvä Ikä ja Fysioterapia & Kuntoutus.