Tervetuloa Otavan Kirjasäätiön kirjallisuuspalkintojen jakotilaisuuteen

Otavan Kirjasäätiön vuoden 2022 kirjallisuuspalkinnot jaetaan tiistaina 12.4.2022 klo 15.00 alkavassa live-lähetyksessä.

Tilaisuudessa jaettavat Otavan Kirjasäätiön palkinnot:

Veijo Meri -palkinto myönnetään tunnustuksena merkittävästä kaunokirjallisesta saavutuksesta.

Kaarina Helakisa -palkinto myönnetään tunnustuksena merkittävästä kirjallisesta saavutuksesta lasten- ja nuortenkirjallisuuden alueella.

Tietokirjapalkinto on tunnustus merkittävästä saavutuksesta tietokirjallisuuden alueella.

Oppimateriaalipalkinto on tunnustus merkittävästä saavutuksesta oppimateriaalien tekemisen alueella.

Palkinnonsaajien nimet ja palkintoperustelut julkistetaan 12.4. klo 15.30 Otavan Kirjasäätiön sivuilla https://otavankirjasaatio.fi/

Linkki livelähetykseen: https://livekatsomo.fi/streams/kirjasaatio/