Tervetuloa tutustumaan Sanoma Pron uuteen aapiseen, Ystävien aapiseen! Tilaisuudet Oulussa ja Turussa 18.11.

Mitä tapahtuu, kun Ulla-ilves ja Aamos-hirvi pelastavat joesta Papu-hiiren, joka kertoo olevansa Hiirimaan kuningas? Tästä alkaa kiehtova tarina, jonka avulla oppilaat lähtevät matkalle lukemisen ja kirjoittamisen maailmaan sekä oppivat tärkeitä tunne- ja vuorovaikutustaitoja. Tule kuulemaan ensimmäisten joukossa, kun oppimateriaalin tekijät esittelevät Ystävien aapista ja sen pedagogisia ratkaisuja. Tilaisuudessa tutustutaan myös sarjan ihaniin lauluihin ja runsaisiin digitaalisiin materiaaleihin. Tilaisuus on kohdennettu alakoulun opettajille.

18.11.2019 klo 18.00
Radisson Blue Hotel Marina Palace  Linnankatu 32, 20100 TURKU
Original Sokos Hotel Arinan kokoustilat, Kauppakeskus Valkea 4.krs Isokatu 25, 90100 Oulu

OHJELMA:
17.45–18.00 Ilmoittautuminen
18.00–19.00 Ystävien aapisen esittely
19.00 Illallinen (rajallinen määrä paikkoja)

ILMOITTAUTUMINEN
Sähköpostilla veera.sinnemaa@sanomapro.fi
Ystävien aapisen sarjaesittely
Siirry videokanavalle

Sanoma Pro Oy on Suomen suurin oppimateriaalikustantaja ja oppimisen edelläkävijä. Liiketoimintamme koostuu painetuista ja digitaalisista oppimateriaaleista ja palveluista, Oppi&ilo-tuoteperheen tietoja ja taitoja kehittävistä tuotteista sekä TutorHousen opetuspalveluista. Pedagogisesti laadukkaat tuotteemme innostavat opettamaan ja oppimaan sekä saavuttamaan hyviä oppimistuloksia. Kuulumme Sanoma-konsernin Sanoma Learning -liiketoimintaryhmään. Meillä työskentelee noin 170 ammattilaista.