Tesin toimitusjohtaja vaihtuu

Tesin logo

Tesin (Suomen Teollisuussijoitus Oy:n) toimitusjohtaja Jan Sasse jättää yhtiön toimitusjohtajan tehtävät viimeistään 24.10.2022 siirtyäkseen toisen työnantajan palvelukseen. Sasse on toiminut yhtiössä vuodesta 2015 ja sen johdossa vuodesta 2017 lähtien.

”Kuluneet seitsemän vuotta ovat olleet erittäin antoisaa aikaa ja olen saanut tehdä töitä erinomaisen tiimin ja osaavien yhteistyökumppaneiden kanssa. Tesin yhteiskunnallinen vaikuttavauus on ollut mittava ja yhtiön varallisuusasema on kehittynyt suotuisasti”, sanoo Jan Sasse.

Tesin hallituksen puheenjohtaja Jacob af Forselles kiittää Sassea tämän työstä Tesin johdossa ja vaikuttajana suomalaisessa pääomasijoituskentässä.

”Jan Sassen johdolla Tesi on osallistunut keskeisesti suomalaisen pääomasijoitusmarkkinan kehittämiseen sekä suomalaisen yritystoiminnan uudistumiseen. Samalla Tesin taloudellinen kehitys on ollut vahvaa”, sanoo af Forselles.

Tesi aloittaa välittömästi uuden toimitusjohtajan haun.

Lisätiedot:

toimitusjohtaja Jan Sasse, hallituksen puheenjohtaja Jacob af Forselles

yhteydenotot: viestintäjohtaja Susanna Aaltonen, susanna.aaltonen@tesi.fi, 040 593 4221

Tesin logo
Tesin toimitusjohtaja Jan Sasse
Tesin hallituksen puheenjohtaja Jacob af Forselles

Tesi (Suomen Teollisuussijoitus Oy) on valtion pääomasijoitusyhtiö, joka haluaa nostaa Suomen uudistuvan talouskasvun eturiviin sijoittamalla rahastoihin ja suoraan yrityksiin. Sijoitamme kannattavasti ja vastuullisesti ja luomme yhdessä uusia maailmalla menestyjiä. Hallinnoitavat pääomasijoituksemme ovat 2,4 miljardia euroa.

Twitter Linkedin | Kuvat ja logot | Tilaa uutiskirje

Scale-Up Europe: Tesi mukaan Ranskan, Saksan, Kreikan ja Tanskan kansallisten pääomasijoittajien yhteistyöhön eurooppalaisten teknologiayhtiöiden kasvun rahoittamiseksi4.4.2022 15:01:17 EEST | Tiedote