Testament, Exodus ja Death Angel Suomeen - The Bay Strikes Back Tour

Testament, Exodus ja Death Angel nähdään Helsingin The Circuksessa helmikuussa.

Helmikuussa koetaan todellisia rässifanin riemunhetkiä kun kolme luunkovaa Amerikan thrash metal -legendaa runnovat Suomen kamaraa. ”The Bay Strikes Back Tour”, eli Testament, Exodus ja Death Angel nähdään Helsingin The Circuksessa helmikuun 10. päivä, jonka jälkeen kiertue vyöryy Tampereelle ja tarkemmin Pakkahuoneelle.

Kaikki kolme yhtyettä ovat kotoisin San Franciscoa ympäröivältä Bay Arealta ja alueen mukaan onkin nimetty thrash metalin kuuluisin alalaji. Testament, Exodus ja Death Angel ovat paitsi Bay Area thrashin tunnetuimpia nimiä, ne ovat myös koko thrash metal -genren pioneereja ja oppi-isiä: nämä 80-luvulla perustetut bändit ovat luoneet perustan tuhansille uudempien sukupolvien thrash-partioille ympäri maailman.

Yhteistyössä: TuskaLive ja Grey Beard

Testament, Exodus ja Death Angel -konsertit:

10.2.2020 Helsinki, The Circus
Liput alk. 48,50 €
Ikäraja K-18 / ovet: 18:30
Ennakot: Lippu.fi

11.2.2020 Tampere, Pakkahuone
Liput alk. 45,00 €
Ikäraja K-18 / ovet: 18:00
Ennakot: Tiketti ja Lippu.fi

Ennakkomyynti alkaa ke 31.7. klo 17:00.

Kiertueen järjestäjä: Finnish Metal Events Oy
Promoottori: Jouni Markkanen, jouni@greybeard.fi
Lisätiedot konserteista: Niklas Nuppola, niklas@fme.fi
Media-akkreditoinnit: Silke Yli-Sirniö, silke@nuclearblast.de

Testament, Exodus ja Death Angel nähdään Helsingin The Circuksessa helmikuussa.

Tuska on Helsingin Suvilahdessa vuosittain järjestettävä kolmipäiväinen, Pohjoismaiden suurin metallifestivaali.

TuskaLive koostuu keikoista ja kiertueista, joiden taustalla häärii Tuskan festivaaliorganisaatio. Ympäri vuoden järjestettävät tapahtumat vahvistavat raskaan musiikin tarjontaa Suomessa ja ovat oiva tilaisuus törmätä Tuska-tuttuihin myös festivaalin ulkopuolella.

Sonata Arctica Suomen kiertueelle marraskuussa14.8.2019 12:00:00 EESTTiedote

Syyskuussa uuden ”Talviyö”-nimeä kantavan studioalbumin julkaiseva Kemin melometalliylpeys Sonata Arctica suuntaa marraskuun alussa Suomen kiertueelle. Rundi polkaistaan käyntiin Tampereen legendaariselta Pakkahuoneelta 6. marraskuuta. Tampereelta matka jatkuu Helsinkiin, Laukaalle ja Kuopioon. Kiertueen lämmittelijäakteina nähdään kova kaarti maamme uutta melometallin kärkiryhmää, Arion ja Temple Balls. Kiertueen tarjoavat yhteistyössä TuskaLive ja Grey Beard. KONSERTIT: Sonata Arctica Support: Arion, Temple Balls 06.11.2019 Pakkahuone, Tampere Liput alk. 39,50€ Ikäraja K-18 | ovet: 19:00 Ennakot: Tiketti ja Lippu.fi 07.11.2019 The Circus, Helsinki Liput alk. 38,50€ Ikäraja K-18 | ovet: 19:00 Ennakot: Lippu.fi 08.11.2019 Peurunka Areena, Laukaa Liput: 35.00 € + palvelumaksut Ikäraja K-18 | ovet 20.30 Ennakot: Tiketti ja Peurunka.fi 09.11.2019 Rauhalahti, Kuopio Liput alk. 38,50€ Ikäraja K-18 | ovet: 21:00 Ennakot: Lippu.fi Ennakkolipunmyynti alkaa maanantaina 19.8. klo 9:00.

Sabaton, Apocalyptica ja Amaranthe Hartwall Arenalle26.7.2019 11:00:00 EESTTiedote

Ruotsin kaiken jyräävä panssaripataljoona Sabaton palaa Helsinkiin marraskuussa uuden ”The Great War”-albumikiertueen tiimoilta. ”The Great Tour” -kiertuee iskee Hartwall Arenalle 23. marraskuuta ja Sabatonia saapuu avustamaan poikkeuksellisen väkevät tukijoukot: Suomen kaikkien aikojen metalliakteihin lukeutuva Apocalyptica sekä mielettömässä nousussa oleva ruotsalainen Amaranthe. Ennakkoliput tulevat myyntiin maanantaina 29.7. klo 11:00 Ticketmasterin verkostossa. Yhteistyössä: TuskaLive, Grey Beard ja Radio Rock. KONSERTTI: Sabaton - ”The Great Tour” Special Guest: Apocalyptica Support: Amaranthe La 23.11.2019 Helsinki - Hartwall Arena Ennakkolipunhinta alk. 74,00 € Ikäraja: S/K-18 | ovet 17:30 Ennakot: Ticketmaster

Amaranthe Suomen kiertueelle marraskuussa26.7.2019 11:00:00 EESTTiedote

Ruotsalainen modernin metallin jättiläinen Amaranthe saapuu Suomen kiertueelle marraskuussa. Massiivista suosiota maailmanlaajuisesti nauttiva Amaranthe yhdistelee ennakkoluulottomasti äärimetallia ja elektronista äänimaailmaa. Viimeistään tuoreimmalla ”Helix”-albumillaan uskomattoman valovoimaisen ja lahjakkaan Elize Rydin luotsaama ruotsalaisryhmä on noussut metallin kovimpaan A-luokkaan. Syksyisellä kiertueellaan Amaranthe valloittaa Oulun Teatrian marraskuun 20. päivä ja seuraavina päivinä vuorossa ovat Seinäjoen Rytmikorjaamo ja Turun Messukeskus. Kirsikkana kakun päällä Amaranthe avaa illan Helsingin Hartwall Arenalla 23.11. Hartwall Arenalla esiintyvät myös Sabaton ja Apocalyptica. Kiertueen tarjoavat yhteistyössä TuskaLive, Grey Beard ja Radio Rock. Amaranthe-kiertueen keikat: 20.11.2019 – Oulu, Teatria Ennakkolipunhinta alk. 42,50€ Ennakot: Ticketmaster, Tiketti, Lippu.fi K-18 | ovet 19:00 21.11.2019 – Seinäjoki, Rytmikorjaamo Ennakkolipunhinta alk. 41,50€ Ennakot: Tiketti K-1

TuskaLive: Haken lisätty Devin Townsend -kiertueelle22.7.2019 15:00:00 EESTTiedote

Englantilainen progeihme, monisyinen ja maalaileva Haken on lisätty lämmittelijäksi syksyn Devin Townsend -kiertueelle. Haken vakuutti juuri äskettäin suomalaiset faninsa Provinssin keikalla siihen malliin, että Turun ja Helsingin keikoilta on lupa odottaa paljon! Devin Townsend Support: Haken Empath Europe - Volume 1 -kiertueen Suomen keikat: 20.11.2019 - Logomo, Turku Lipunhinta alk. 56,50 € Ennakot: Lippu.fi 21.11.2019 - The Circus, Helsinki Lipunhinta alk. 56,50 € Ennakot: Lippu.fi Yhteistyössä: TuskaLive, Grey Beard Concerts and Management, K2 Agency ja Northern Music Co.

TuskaLive ja Fullsteam Agency esittävät: Arch Enemy ja Hypocrisy mukaan Amon Amarth -konserttiin22.7.2019 11:00:00 EESTTiedote

Helsingin Jäähallin Black Boxissa 9.12. järjestettävän Amon Amarth -konsertin muut esiintyjät ovat varmistuneet. Pakan täydentävät ruotsalaiset death metal -aktit, äärettömän kovassa huudossa oleva Alissa White-Gluzin johtama Arch Enemy ja Peter Tägtgrenin luotsaama erittäin legendaarinen Hypocrisy. Konsertin tarjoavat yhteistyössä TuskaLive ja Fullsteam Agency. Amon Amarth - Berserker World Tour Special Guests: Arch Enemy, Hypocrisy 9.12.2019 Helsinki - Black Box (Helsingin Jäähalli) Liput: alk. 60,00€ Ikäraja: K-18 | ovet 18:00 Ennakot: Tiketti, Lippu.fi