Thomas Blumberg Antiloopin CFO:ksi

Thomas Blumberg (KTM) on nimitetty Antiloopin CFO:ksi ja johtoryhmän jäseneksi.

Blumberg on toiminut yli viidentoista vuoden ajan talouden ja rahoituksen monipuolisissa tehtävissä mm. tilintarkastajana, yritysjärjestelykonsulttina ja CFO:na.

Blumbergin vastuulle kuuluvat Antiloopin talous ja rahoitus sekä liiketoimintaa tukevat toiminnot, kuten henkilöstöhallinto ja IT. Hän kuuluu myös Antiloopin johtoryhmään.

“Antilooppi on kasvanut ja kehittynyt viime vuosina merkittävästi. Olen innostunut saadessani liittyä tähän tiimiin”, hän sanoo.

Blumberg kokee, että siirtyminen kiinteistösijoittamisen pariin on luonteva jatko hänen aiemmalle uralleen. Viimeksi hän on toiminut Hartwall Capitalin CFO:na. Sitä ennen hän toimi pitkään PwC:ssä, johtaen suurten projektirahoitettavien investointihankkeiden corporate finance -neuvonantopalveluita ja oli keskeisessä roolissa kiinteistöalan neuvonantopalveluiden kehittämisessä.

“Uskon pystyväni tuomaan yhtiön kehitykseen hyväksi kokemiani oppeja urani aiemmista vaiheista”, hän sanoo.

Antiloopin toimitusjohtajan Tuomas Sahin mukaan Blumbergin monipuolinen kokemus syventää ja monipuolistaa edelleen yhtiön kiinteistösijoittamisen osaamista.

“Olen iloinen, että saamme Thomaksen kaltaisen kokeneen CFO:n johtamaan ja kehittämään Antiloopin taloutta ja rahoitusta”, hän sanoo.

Thomas Blumberg
CFO, Antilooppi