Tibio liittyy Elmoon

Uudellamaalla toimivasta Tibio Oy:stä tulee 1.5.2022 toteutettavan liiketoimintakaupan myötä osa ICT-talo Elmoa.

Kaupan myötä Elmon jalansija pääkaupunkiseudulla vahvistuu. Elmo on viime vuosien ajan erikoistunut yritysten ICT-palveluiden rakentamiseen ja kehittämi­seen ja nousee kaupan myötä yhdeksi vahvimmista IT-ulkoistuskumppaneista Uudenmaan alueella.

-Tibio tuntui yrityskulttuurillaan sekä asiakaslähtöisellä toiminnallaan yhteensopivalta kumppanilta, jolla löytyy erittäin kovaa osaamista toimialalta ja vahva asiakaskunta pääkaupunkiseudulla, Elmon toimitusjohtaja Janne Aaltonen kuvailee.

-Tibion toiminta on kasvanut ja kehittynyt viime vuosina nopeasti ja oli aika katsoa tukea tähän kehitykseen, jotta asiakkaiden ja henkilökunnan tyytyväisyys voidaan taata myös jatkossa. Elmon arvot ja myös kyky toimia arvojensa mukaisesti sopii Tibion toimintatapaan ja yhdessä saamme asiakkaillemme tuotua uusia ratkaisuja, toimitusjohtaja Harri Savolainen perustelee.

Asiakaslähtöinen ajattelu ja yrityskulttuurien yhteneväisyys olivat tärkeä sidos Elmon ja Tibion välillä.

Alalle poikkeuksellinen toimintamalli

Elmon tarkoitus on tuoda ihmisläheisyys ja asiakaskeskeisyys tekemisen ytimeen ja tuottaa ratkaisuja, jotka ponni­stavat aina aidoista asiakastarpeista. Tätä yhtiö kutsuu ”The Elmo Wayksi”.

-Panostamme paljon aikaa ongelmien ymmärtämiseen ja kuunteluun. Emme tarjoa katalogiratkaisuja, vaan luomme aidosti asiakastarpeeseen ja -ymmärrykseen pohjaavat yhteistyömallit. Tämän ansiosta olemme nousseet paikallisesta tietoliikennetalosta valtakunnalliseksi ICT-pelaajaksi. Tibiolta siirtyvät yritysasiakkaat saavat edelleen paikallista, ihmisläheistä palvelua, mikä on keskeistä myös meidän arvomaailmassa, Aaltonen kommentoi.

Janne Aaltonen, toimitusjohtaja
janne.aaltonen@elmo.fi

Harri Savolainen, toimitusjohtaja
Tibio Oy
harri.savolainen@tibio.fi

Patamäenkatu 18

03 455 2000https://www.elmo.fi/

Elmo on valtakunnallinen ICT-talo, joka tarjoaa täydelliset ICT-palvelut yrityksille: palvelukattaus käsittää tietoliikenne- ja viestintäpalvelut, konesali- ja pilvipalvelut, laitteet, ohjelmistot, tietohallinnon johtamispalvelut ja innovaatiot. Elmolla jokaisen tavoitteena on saada asiakas rakastamaan ICT:tä osoittamalla, kuinka mutkattomasti kaikki voi sujua. Elmon palveluksessa on yli 80 kovan luokan ammattilaista, ja liikevaihto vuonna 2021 oli 12,8 miljoonaa euroa. Elmon päätoimialue on Pirkanmaa ja keskeisiä kasvualueita ovat pääkaupunkiseutu ja Turun seutu.

Tibio on kotimainen ja yksityinen IT-palveluita tarjoava yritys. Nimi Tibio tarkoittaa sopivaa espanjaksi. Lupaammekin asiakkaillemme, että he saavat juuri kokoonsa ja tarpeisiinsa mitoitetut IT-palvelut juuri oikeaan aikaan, kustannustehokkaasti – ­sopivasti. Tibio Oy:n asiakkaita ovat sekä yritykset että erilaiset yhdistykset ja järjestöt. Yhtiö on kasvanut tyytyväisten asiakkaiden kanssa lyhyessä ajassa yhdeksi merkittäväksi pääkaupunkiseudun IT-alan palveluntarjoajaksi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta ICT Elmo Oy

Papula-Nevinpat ja ICT-talo Elmo yhteistyöhön: Strateginen ICT-kumppanuus kasvun tueksi7.2.2022 08:00:00 EET | Tiedote

Suomen kansainvälisesti tunnetuin patentti-, malli- ja tavaramerkkitoimisto Papula-Nevinpat hakee kasvuvauhtia strategisesta ICT-kumppanuudesta, jonka yhtiö solmi tamperelaislähtöisen ICT-talo Elmon kanssa. Voimakkaasti kasvavan ja digitaalisuuteen panostavan yhtiön IT-palvelut ovat nyt hoidossa tiimillä, joka muodostuu Elmon asiantuntijoista, Elmolle siirtyneistä Papula-Nevinpatin ICT-osaajista ja tiiminvetäjästä. Strategisen kumppanuuden kuvataan olevan luonteeltaan avointa, proaktiivista ja allianssin periaatteilla rakennettua. Samalla Elmo vahvistaa jalansijaansa pääkaupunkiseudun ICT-markkinassa.

Kasvuryhmä kannustaa törkeisiin lupauksiin, ICT-talo Elmo lupaa uudistaa koko toimialan6.9.2021 07:40:00 EEST | Tiedote

Kasvuryhmä on valtakunnallinen, noin 200 yrityksen yhteisö, joka sparraa kasvuun, toimii avoimuuden hengessä ja kannustaa jäsenyrityksiään antamaan “törkeitä lupauksia” viideksi vuodeksi eteenpäin. Yksi Kasvuryhmä-yrityksistä on ICT-talo Elmo, jonka törkee lupaus on kasvattaa liikevaihtonsa 25 miljoonaan vuoteen 2025 mennessä ja uudistaa koko ICT-toimiala. Tätä ei tehdä ilman, että ihmiset ovat keskellä.

Efecte ja Elmo solmivat strategisen yhteistyösopimuksen Suomessa8.10.2020 10:00:00 EEST | Tiedote

Suomalainen ohjelmistoyhtiö Efecte Oyj ja ICT-palveluyritys ICT Elmo Oy ovat sopineet yhteistyösopimuksen, jonka tavoitteena on kasvattaa ja kehittää yhteistä liiketoimintaa Suomessa. Elmo liittyy Efecten kumppaniohjelmaan Gold-tasolla, joka on yrityksen korkein kumppanuustaso. Kumppanuuden myötä Efecten palveluhallinta-alustaa käytetään aina kiinteänä osana Elmon palvelutuotannon ratkaisuja. Elmolla on mahdollisuus laajentaa Efecten käyttöä asiakkailleen uusiin käyttöskenaariohin kuten HR, Finanssi ja asiakaspalvelutoiminta.