Tiedoksi toimituksille: Veikkauksen kuvapankki uudistui

Veikkauksen kotisivuilta löytyy nyt päivitetyt kuvat eri peleistä.

Veikkauksen medialle avoin kuvapankki on uudistunut. Yhtiön sivuilta löytyy nyt paljon uusia kuvia, joita tiedotusvälineet voivat käyttää juttujensa yhteydessä.

Toivottavaa olisi, ettei media jatkossa käyttäisi varsinkaan sellaisia kuvia, joissa on Veikkauksen, RAY:n tai Fintoton logo.

Kuvapankkiin pääsee alla olevan linkin kautta.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.