Tiedote: 140-vuotias WSOY julistaa Tarinan viemää -kirjoituskilpailun yhteistyössä Prisman kanssa

Onko sinulla työn alla käsikirjoitus, jota lukija ei malta laskea käsistään?

Tarinan viemää -kirjoituskilpailulla etsitään viihteellisiä lukuromaaneja, joiden kansien välissä on koko elämä tai lyhyt kaiken muuttava kohtaaminen. Tarinoita, jotka koskettavat ja joiden keskiössä ovat ihmiset ja näiden väliset suhteet. Aihe voi olla kepeä tai vakava, tyyli on vapaa ja pituutena romaanimitta pienoisromaanista tiiliskiveen.

Kilpailuun voivat osallistua kaikki täysimittaisella ennen julkaisemattomalla romaanikäsikirjoituksella.

Kirjoituskilpailun raadin puheenjohtajana toimii kustannuspäällikkö Leena Balme. Muut raadin jäsenet ovat toimittaja Laura Friman, kirjailija Elina Hirvonen, apulainen Marko Kulmala (SOK), WSOY:n markkinointi- ja viestintäjohtaja Reetta Miettinen, päätoimittaja Mari Paalosalo-Jussinmäki ja käsikirjoittaja-ohjaaja Johanna Vuoksenmaa.

Tekstit pyydetään toimittamaan viimeistään 31. maaliskuuta 2019
sähköpostiosoitteeseen tarinanviemaa@wsoy.fi
tai
postiosoitteeseen:
WSOY/Tarinan viemää -kirjoituskilpailu

Voittaja saa 10 000 euron rahapalkinnon ja kustannussopimuksen. Kilpailun tulokset julkistetaan 6.6.2019 ja voittajateos julkaistaan vuonna 2020.

Lisätiedot:
WSOY, kustannuspäällikkö Leena Balme,leena.balme@wsoy.fi

www.wsoy.fi

Tiedote: Aki Hintsa – Voittamisen anatomia -kirjaa on myyty yli 100 000 kappaletta22.1.2019 08:00:00 EETTiedote