Booky.fi Oy

TIEDOTE: Booky.fi avaa uuden kirjakaupan

Verkkokirjakuppa Booky.fi avaa uuden kirjamyymälän kauppakeskus Kaareen Helsingissä. Kirjakauppa avaa ovensa 8.1.2018 ja avajaisia vietetään 12. ja 13.1.2018.

- Tavoitteenamme on tuoda kirjallisuus kaikkien saataville. Haluamme olla lähellä asiakasta ja mukana tukemassa kivijalkakirjakauppaa, toteaa Booky.fi Oy:n toimitusjohtaja Mikko Parviainen.

Kauppakeskus Kaaren myymälän valikoima keskittyy kauden uutuuskirjoihin.

- Yksittäisen kirjakaupan valikoimaa on helppo täydentää laajan valikoiman verkkokaupalla. Jos valikoimasta ei löydy toivottua kirjaa, sen saa tilattua nopeasti asiakkaalle kotiin tai vaikkapa myymälään.

Verkkokauppaliiketoimintaan keskittynyt Booky.fi myy kirjoja myös pop up -myymälöissään pääkaupunkiseudulla.

Booky.fi -verkkokirjakauppa on perustettu vuonna 2005 ja sitä hallinnoi perheomistuksessa oleva Booky.fi Oy.  Booky.fi on Suomen ainoa kokonaisuudessaan kotimaisessa omistuksessa oleva yksityinen, laajan valikoiman verkkokirjakauppa. Perinteisten kirjakauppatuotteiden lisäksi Booky.fi tarjoaa myös logistiikan ja verkkokaupan palveluita.

Lisätiedot

Booky.fi Oy viestintäjohtaja Vilja Perttola, vilja.perttola@booky.fi, puh. 040 755 3319

www.booky.fi

Booky.fi Oy
Työpajankatu 13 A, 5. krs

0407553319https://www.booky.fi/

Booky.fi Oy on suomalainen perheyritys. Verkkokirjakaupan valikoimaan kuuluvat kaikki kotimaiset ja noin 15 miljoonaa ulkomaista kirjaa, elokuvia, pelejä, musiikkia sekä toimistotarvikkeita. Perinteisten kirjakauppatuotteiden lisäksi Booky tarjoaa myös logistiikan ja verkkokaupan palveluita. Booky.fi on osa Booky Groupia, johon kuuluu myös Suomen kirjastopalvelu Oy ja Porvoon Kirjakeskus Oy.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Booky.fi Oy