Nordic Live Productions Oy

TIEDOTE: Ellie Goulding ja Tom Odell pääesiintyjinä Espoon Viinijuhlilla heinäkuussa

Espoon Viinijuhlat tuo kotimaiset ja ulkomaalaiset tähtiartistit upeaan miljööseen täysin uniikille festivaalialueelle meren äärelle Haukilahden rannalle 29.-30.7.2022. Tapahtuman pääesiintyjänä nähdään britannialaiset Ellie Goulding sekä Tom Odell. Ensimmäisinä artistijulkaisuina Ellie Gouldingin ja Tom Odellin lisäksi mm. Chisu, Erin, Ida Paul & Kalle Lindroth, Waltteri Torikka, Jari Sillanpää, Kuningasidea, ABREU sekä muita upeita esiintyjiä. Luvassa on erittäin korkealaatuinen tapahtumaelämys meren rannalla upeissa puistomaisemissa. Festivaalin juontajina toimivat Miss Suomi kilpailuista tutut Essi Unkuri sekä Alina Voronkova. Tapahtuma on ikärajaltaan kokonaisuudessaan K18.

Espoon Viinijuhlat 3D-aluekuva

Espoon Viinijuhlat on uusi korkeatasoinen festivaali aikuisille, jossa päästään viikonlopun aikana nauttimaan tasokkaasta artistikattauksesta. Lisäksi festivaalilta löytyy Wine Tasting Village, jossa on tarjolla laadukas ja monipuolinen valikoima juomia sekä Food Village, joka täyttyy herkullisista ruokamyyntipisteistä, jotka tuovat festareille makuja ympäri maailman.

Pääesiintyjinä nähdään tähtiartistit Ellie Goulding sekä Tom Odell

Festivaalin pääesintyjänä nähdään perjantaina 29.7.2022 maailmankuulu brittilaulaja Ellie Goulding. Goulding on kertonut julkaisevansa uuden albumin ennen ensi kesää. Artistin tunnetuimpiin hitteihin lukeutuu mm. yli 1,2 miljardia striimiä Spotifyssä kerännyt 50 Shdes of Grey -elokuvan tunnuskappale Love Me Like You Do. Suomessakin paljon radiosoittoa saaneita Ellie Gouldingin hittejä ovat lisäksi mm. Lights, Burn, Hate Me, Close To Me, Figure 8, On My Mind, sekä uusimman Bridget Jones -elokuvan tunnuskappaleena kuultu Still Falling For You.

Ellie Goulding nähdään samana viikonloppuna Suomessa myös Kokkolan Viinijuhlilla lauantaina 30.7.2022.

Laulaja-lauluntekijä Tom Odell saapuu Suomeen ja Espoon Viinijuhlien lauantain 30.7. pääesiintyjäksi ensi kesänä. Odellin suosituin kappale Another Love on ollut pitkään yksi Suomen ja myös maailman kuunnelluimpia kappaleita päivittäisellä jopa 2 miljoonan striimausmäärällä. Pakahduttavan tunteikkaasta tulkinnastaan ja sielukkaasta musiikistaan tunnettu brittiartisti konsertoi myös Helsingin Kulttuuritalolla jo ennakkoon loppuunmyydyllä keikalla tänä vuonna.

Päiväkohtainen ohjelmisto

PERJANTAI 29.7.2022: Ellie Goulding (UK), Chisu, Erin, ABREU, Younghearted, Ida Paul & Kalle Lindroth

LAUANTAI 30.7.2022: Tom Odell (UK), Reino Nordin, Pehmoaino, Jari Sillanpää, Waltteri Torikka, Kuningasidea, Ressu Redford

Espoon Viinijuhlat luo uutta elinvoimaa Espooseen

"Espoon Viinijuhlat on kesäisen rento festivaalielämys Espoossa täynnä hyvää mieltä ja musiikkia! Festivaalista olemme rakentaneet ensi kesään ainutlaatuisen kokemuksen aikuisille, upeiden artistien lisäksi festivaalissa panostamme erityisen paljon myös laadukkaisiin juoma- ja ruokatuotteisiin. Olemme erittäin iloisia saadessamme heti ensimmäisen tapahtumavuoden pääesiintyjiksi kaksi erittäin vetovoimaista brittiartistia. Mikäli tapahtuma saa hyvän vastaanoton, tulemme kehittämään ja kasvattamaan festivaalia tuleville vuosille.", kertoo tapahtuman promoottori Tommi Mäki.

"Tapahtumien yhteisöllinen Espoo-ohjelman puolesta toivotan Espoon Viinijuhlan tervetulleeksi Haukilahteen. Uusi kesätapahtuma tuo mukanaan elinvoimaa ja elämää Espooseen, sekä aktiviteetteja asukkaille ja vierailijoille”, iloitsee ohjelman puheenjohtaja Joel Vanhanen.

Lipunmyynti käynnistyy maanantaina 25.4.2022 kello 10.00 Lippupisteessä

Tapahtuman lipunmyynti käynnistyy tulevana maanantaina kahden päivän lippujen tarjouksella! Myyntiin tulee rajoitettu määrä kahden päivän lippuja hintaan 89,90€ (normaalisti 99,90€) sekä kahden päivän Freixenet VIP lippuja alkaen 139,90€.

Yhden päivän lippujen myynti käynnistyy myöhemmin perjantaina 29.4.2022 kello 10.00. Yhden päivän liput alkaen 59,90€ ja yhden päivän Freixenet VIP liput alkaen 89,90€.

Tapahtumassa yhteistyössä Freixenet sekä Espoon kaupunki

Tapahtuman toteuttamista mahdollistetaan Tapahtumien yhteisöllinen Espoo -ohjelmasta. Tapahtuma on osa Espoo 50 vuotta kaupunkina -ohjelmistoa.

Tapahtuman toteutuksesta vastaa tapahtuma-alan yritys Nordic Live Productions Oy, joka tunnetaan lukuisten kotimaisten festivaalien ja konserttien järjestäjänä.

Lisätietoa ja haastattelut

Tommi Mäki
tapahtuman promoottori
tommi@nordiclive.fi

Espoon Viinijuhlat 3D-aluekuva
Espoon Viinijuhlat logo

Nordic Live Productions Oy
Pikkukatu 1
65100 Vaasa

info@nordiclive.fihttps://nordiclive.fi/

Espoon Viinijuhlat tapahtuman järjestäjä Nordic Live Productions Oy on vuonna 2013 perustettu valtakunnallisesti toimiva kotimaisten nuorten yrittäjien omistama tapahtuma-alan ammattilaisorganisaatio. Yrityksen kaikki omistajat myös työskentelevät yhtiön tapahtumatuotannossa. Yhtiö tuottaa vuosittain lukuisia festivaaleja Suomessa, kuten Vaasa Festivalin Vaasassa, Solar Sound Festivalin Seinäjoella, Aura Fest -kaupunkifestivaalin Turussa, Kokkolan Viinijuhlat Kokkolassa, Kainuun Musiikkijuhlat Kajaanissa, Hanko Sommarfest Hangossa (vuodesta 2022 alkaen), Raasepori Festival Karjaalla (vuodesta 2022 alkaen) sekä satoja muita klubitapahtumia, konsertteja ja yksityistilaisuuksia – pienistä tapahtumista aina stadionluokan megatoteutuksiin asti.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Nordic Live Productions Oy