Tiedote: Elton Johnin omaelämäkerta ilmestyy suomeksi ensi viikolla – Suomen-konserttien lipunmyynti alkamassa

Johnny Kniga julkaisee Elton Johnin omaelämäkerran 5.11.2019. Syksyllä 2020 Elton John saapuu Suomeen kahdelle keikalle. Konserttien lipunmyynti alkaa 11.11.2019.

Ensimmäisessä ja ainoassa omaelämäkerrassaan Elton John paljastaa totuuden ihmeellisestä matkastaan työväenluokkaisesta Lontoon esikaupungista kuninkaallisten tuttavaksi, lukemattomien rakastettujen laulujen säveltäjäksi ja popmusiikin kiintotähdeksi. Minä Elton John -kirja ilmestyy 5.11.2019 ja sen on suomentanut Jorma-Veikko Sappinen.

Kirjassaan Elton John kertoo ystävyydestään John Lennonin, Freddie Mercuryn ja George Michaelin kanssa, toivottomista irtosuhteistaan, puolivillaisista itsemurhayrityksistään ja yli vuosikymmenen kestäneestä huumeriippuvuudestaan. Hän kertoo myös raitistumisestaan, aidsin ja hivin vastaisesta työstään, prinsessa Dianasta, rakkauden löytämisestä ja isäksi tulemisen tunteista.

”Sir Elton John osaa nauraa myös itselleen, hän on kirjassaan sekä hillittömän hauska että armottoman rehellinen”, kuvailee Johnny Knigan kustantaja Jaakko Pietiläinen teosta.

Elton Johnin The Farewell Yellow Brick Road -maailmankiertue saapuu Suomeen syksyllä 2020, kun Elton John esiintyy kahtena perättäisenä päivänä Hartwall Arenalla 22. ja 23. syyskuuta. Konserttien liput tulevat myyntiin maanantaina 11.11.2019 klo 10.

Arvostelukappaleet:

Lisätiedot kirjasta: