InCar Oy

Tiedote liiketoimintakaupasta: InCar Oy – AutoDent Oy

InCar Oy on ostanut AutoDent Oy:n kolhukorjausliiketoiminnan. Kaupan myötä InCar Oy:n palvelukseen siirtyy yhteensä 7 kolhukorjauksen ammattilaista. Palvelu kattaa aluksi pääkaupunkiseudun, Turun ja Tampereen, ja jatkossa kaikki suurimmat kaupungit.

Kolhukorjaus (PDR korjaus, paintless dent repair, eli maaliton lommon korjaus) on Euroopassa kasvussa oleva korjaustapa, jolla pienet kolhut saadaan korjattua ilman osien vaihtoa ja maalausta. Korjaustapa säästää aikaa, rahaa ja ympäristöä. Yleisesti korjaus saadaan tehtyä työpäivän aikana ja korjausjälki on erinomainen.

”Kolhukorjaus on nykyaikainen, nopea ja ekologinen tapa korjata autojen pieniä kolhuja. Meillä on tavoitteena löytää jatkuvasti markkinoille parhaiten sopivat tuotteet ja palvelut, jotka helpottavat asiakkaidemme arkea ikävissä kolaritilanteissa. AutoDentin kanssa olemme tehneet jo pitkään yhteistyötä ja nyt olemmekin iloisia, että saamme kolhukorjauksen ykköstiimin InCariin.” sanoo Pasi Tolvanen, InCar Oy:n kaupallinen johtaja.

”Yhdistyminen InCarin kanssa antaa meille mahdollisuuden laajentaa toimintaamme, sekä avata uusia mahdollisuuksia tuottaa palveluita yksityisasiakkaille sekä yrityspuolelle. Palvelulle on tasainen kysyntä ja uuden omistajan kanssa pystymme viemään kolhukorjauksen seuraavalle tasolle” kertoo Jani Niskanen, AutoDent Oy:n toimitusjohtaja.

InCar Oy
Valimotie 9-11

InCar on vuonna 1991 perustettu Suomen johtava vauriokorjaamoketju ja toimialan kehityksen edelläkävijä, jossa yli 350 työntekijää saavat loistaa oman työnsä huippuosaajina yli 40 toimipisteessä ympäri Suomen. InCarin palveluihin kuuluvat vauriokorjaus, automaalaus sekä lasipalvelut. InCarille on myönnetty Suomalaisen työn liiton Avainlippu-merkki.

AutoDent on vuonna 2005 perustettu asiantuntijapalveluita tarjoava espoolainen yritys. AutoDent tarjoaa palveluita yritys- ja yksityisasiakkaille.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta InCar Oy

Suomen suurin kolarivaurioiden korjaaja InCar Oy ja alan johtavien yrittäjien Awux-verkosto yhdistyvät6.4.2021 12:00:00 EEST | Tiedote

InCar Oy ja Awux Autopalvelut Oy ovat tehneet yhteistyösopimuksen, jolla Awux-vauriokorjaamoyrittäjät siirtyvät InCar-ketjuun muodostaen yhdessä lähes 100 toimipisteen ajoneuvojen vauriokorjaukseen ja maalaukseen erikoistuneen palveluverkoston. Uudistettu kokonaisuus palvelee yksityis- ja yritysasiakkaita jatkossa 57 paikkakunnalla ja sen liikevaihto on yli 80 miljoonaa euroa.

Incar mukana Euroopan laajuisessa ajoneuvodiagnostiikan kehityksessä16.2.2021 13:36:39 EET | Tiedote

Ajoneuvojen diagnostiikassa muutoksen tuulet Vaihdettaessa puskuria, ajovaloa tai muuta komponenttia joudutaan tietoa usein tallentamaan auton tietokoneelle. Näitä ohjelmointeja ovat myös muun muassa ajoneston, turvalaitteiden sekä komponenttisuojauksen piirissä olevat ohjainlaitteet. Koodauksen lisäksi autojen tietoihin tallentuu erilaista dataa, joka liittyy vahinkotapahtumaan. Myös näiden lukeminen oleellinen osa korjaamoiden toimintaa vakuutusyhtiöyhteistyössä. Uusi konsepti – Autojen etäkoodaus InCar on ollut vuoden verran pilotoimassa merkkitestereillä tehtyjä ohjelmointeja uudella toimintamallilla ja saavuttanut tällä lähes 100 % omavaraisuuden ajoneuvon saattamiseksi kuntoon valmistajan ohjeiden mukaisesti. Konsepti, jolla ohjelmointeja tehdään, poikkeaa täysin perinteisestä merkkiliikkeiden toimintamallista ja InCar on ainoana yrityksenä Suomessa päässyt mukaan tutustumaan tulevaisuuden malliin. Ajoneuvoihin kytkettävillä etälukulaitteilla voidaan suorittaa koodaukset keskitet