Tietämättömyys tappaa oikaisee virheellisiä terveysuskomuksia!

Atte Malleniuksen uutuuskirja on välttämätön selviytymisopas, jolla minimoida terveysmokat.

Tietämättömyys tappaa – Terveysuskomusten oikaisu terveystieteellä (Basam Books 2022)

Tiesitkö, että meille terveellisiksi uskotellut asiat saattavakin olla epäterveellisiä? Miksi se, mikä on lähtökohtaisesti ja luonnostaan terveellistä, kielletään meiltä väärien ohjeiden avulla epäterveellisenä, jopa vaarallisena?

Atte Malleniuksen Tietämättömyys tappaa – Terveysuskomusten oikaisu terveystieteellä haastaa monia pinttyneitä terveysuskomuksia ja musertaa meille syötetyt valheet terveellisinä pidetyistä asioista.

Kirja on nykyihmisen selviytymisopas, joka ohjaa sairauskarikkojen ohi terveyssatamaan ja vastaa moniin kysymyksiin kuten siihen, mikä on terveellisin tapa ottaa aurinkoa, sekä siihen, miksi vähäsuolaisuutta suositellaan, vaikka se nostaa sykettä ja verenpainetta ja vähentää seksuaalisuutta ja hedelmällisyyttä.

Atte Mallenius, lento- ja avaruustekniikan DI, on perehtynyt vuosikymmeniä terveyttä sekä edistäviin että tuhoaviin asioihin. Hän on ottanut elämäntehtäväkseen tuoda esiin aihepiirin ympärillä vellovat salaisuudet. Malleniukselta on aiemmin julkaistu teos Myllerryksestä mielenrauhaan (Basam Books 2021).

KUTSU: Ymmärrä uupunutta, johda uuvuttamatta -kirjan julkistamistilaisuudet 7.12., 12.12. ja 15.12.2.12.2022 12:06:19 EET | Kutsu

Lämpimästi tervetuloa Ymmärrä uupunutta, johda uuvuttamatta -kirjan julkistamistilaisuuksiin Helsingissä (VALO Hotel & Work) 7.12. klo 17-18.30, Oulussa (Hotelli Lasaretti) 12.12. klo 17-18.30 ja etänä 15.12. klo 16-17. Helsingin ja Oulun tilaisuudessa on kirjaesittelyn ja kirjailijan puheenvuoron lisäksi paneelikeskustelu sekä vuorovaikutteinen osuus osallistujien kanssa. Voit ilmoittautua tilaisuuksiin osoitteessa: https://q.surveypal.com/johda-uuvuttamatta Lääkäri ja yritysvalmentaja Lari Karjula ehdottaa kirjassaan Ymmärrä uupunutta, johda uuvuttamatta ratkaisuja uupumisen välttämiseksi sekä keinoja siihen, millaisella johtamisella ja organisaatiokulttuurilla uupumuksia voidaan välttää. Kirja on oppimatka ihmismieleen, ja kirjassa tarjotaan käytännönläheisiä näkökulmia, miten ihmismieli huomioidaan johtamisessa ja organisaatiokulttuurissa. Kirja on suunnattu erityisesti johtajille, esihenkilöille ja kaikille niille, jotka haluavat rakentaa ympärilleen yhä parempia tiimejä, joissa i

KUTSU: Arvonluontia analytiikalla – Käsikirja analytiikan johtamiseen julkistamistilaisuus to 1.12. klo 925.11.2022 09:20:00 EET | Kutsu

Tervetuloa Milla Ratian Arvonluontia analytiikalla – Käsikirja analytiikan johtamiseen -tietokirjan julkistamistilaisuuteen! Voiko toteuttamasi tekoälyratkaisu olla paitsi tehokas niin myös eettisesti kestävä? Webinaarin aiheena on paneelikeskustelu tekoälyn vastuullisuudesta, joka on yksi analytiikkajohtamisen keskeisistäteemoista. Keskustelun moderaattorin atoimii tietokirjailija Milla Ratia. Panelisteina toimivat Anna Metsäranta Solitalta, Reko Lehti Taivalilta ja Ville Vakkuri Vaasan yliopistolta. Webinaarin aikana tutustaan kirjan sisältöön ja pohditaan muun muassa sitä, mitä on tekoälyn vastuullisuus ja miksi tekoäly on olennainen osa analytiikan johtamista. Ilmoittaudu julkistamistilaisuuteen alla olevasta linkistä. Milloin? Torstaina 1.12.2022 kello 9:00-10:00 Missä? Verkossa (ilmoittautumislinkki alla) Kenelle? Analytiikan johtamisesta ja tekoälyn vastuullisuudesta kiinnostuneille