Tietoturvaratkaisuiden globaali markkinajohtaja Trend Micro on valinnut OptimeSys:n asiantuntijakumppanikseen Pohjoismaissa

- ”Professional Services”-kumppaniltamme vaadimme sertifioitua teknistä osaamista sekä kattavaa käytännön kokemusta erilaisista asiakasympäristöistä. Olemme tehneet OptimeSys:n kanssa yhteistyötä jo yli 10 vuotta ja heillä on erittäin kattavasti osaamista tuotteidemme käyttöönotosta ja ylläpidosta. Laajentuvan yhteistyön myötä pystymme hyödyntämään OptimeSys:n vuosien saatossa kertynyttä kokemusta ja tarjoamaan heidän osaamistaan kaikille Trend Micro-käyttäjille Pohjoismaissa ja Baltiassa, kertoo Trend Micro:n Suomen ja Baltian toimintojen maajohtaja Kimmo Vesajoki.

- Tämä on valtavan hieno tunnustus Trend Microlta. He tuntevat osaamiseemme sekä asiakaspalvelumme korkean laadun ja luottavat siihen, että pystymme tuottamaan lisäarvoa asiakassuhteisiin. Tämän kumppanuuden avulla myös laajennamme ketterästi toimintaamme Suomen rajojen ulkopuolelle. On hienoa, että pystymme jatkossa palvelemaan laajempaa asiakaskuntaa ja varmistamaan, että Trend Micron tuotteet toimivat tarkoituksenmukaisesti ja asiakkaiden tietoturva on ajan tasalla, toteaa Kimmo Ojala, OptimeSys-konsernin toimitusjohtaja.

Kimmo Vesajoki
Country Manager, Trend Micro EMEA Ltd.
kimmo_vesajoki@trendmicro.com

Kimmo Ojala
CEO, OptimeSys
kimmo.ojala@optimesys.fi

OptimeSys on voimakkaassa kasvussa oleva tietoturvapalveluita tarjoava yritys, jonka toimipaikat sijaitsevat Espoossa ja Tampereella. Yhtiön vuoden 2017 liikevaihto oli n. 7,9M€ ja suunnitelmallisen kasvun myötä henkilöstön määrä on noussut yli 50 työntekijän.