Tiina Tolvanen PeeÄssälle henkilöstöjohtajaksi

Osuuskauppa PeeÄssän uudeksi henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on valittu MMM Tiina Tolvanen. Tiina siirtyy vuoden vaihteessa PeeÄssälle Pohjois-Karjalan Osuuskaupasta, jossa hän toimii tällä hetkellä johtoryhmän jäsenenä, palveluliiketoimintojen toimialajohtajana sekä PK Terveyden toimitusjohtajana.

-         Henkilöstöjohtajan tehtävä kiinnosti laajasti sekä S-ryhmän sisällä että ulkopuolella ja valintaa päästiin tekemään jopa yli sadan potentiaalisen ehdokkaan joukosta. On ilo saada Tiina vahvistamaan PeeÄssän joukkuetta juuri nyt, kun lähdemme yhteiselle matkalle kohti parhaan elämän edelläkävijyyttä, kertoo PeeÄssän toimitusjohtaja Mikko Junttila.

Tiinalla on laaja kokemus eri toimialoilta ja tehtävistä myös S-ryhmän ulkopuolelta. Hän aloittaa henkilöstöjohtajana PeeÄssällä 1.1.2023.

-         Tällä hetkellä päällimmäisenä tunteena on syvä kiitollisuus PKO:n ja PK Terveyden työkavereita kohtaan. S-ryhmäläisittäin uusien liiketoimintojen parissa olemme tehneet uudisraivaajan uskoa, rohkeutta ja sinnikkyyttä vaativaa työtä ja monin mittarein siinä yhdessä olemme myös onnistuneet.  Vaikka läheisiksi käyneiden tiimien ja tuttujen asiakasomistajien jättäminen on haikeaa, on toiminta nykyisellä vastuualueellani saatu sille mallille, että siitä on nyt muiden hyvä jatkaa kehittämistä osaavan ja sitoutuneen henkilöstön kanssa. Samalla tässä tunnen kuplivaa iloa siitä, että pääsen Osuuskauppa PeeÄssän joukkueeseen juuri nyt, kun Peeässän uusi, laajaa joukkoa osallistaen kypsytelty strategia, on viimeisiä viilauksia vaille valmis. Valtava määrä asioita on PeeÄssässä kunnossa, mutta itse sytyn etenkin kehittymisen edellyttämien muutosten mahdollisuuksista. Odotan innolla, että pääsen mukaan Parhaan elämän metsästys -matkalle yhdessä peeässäläisten kanssa, kuvaa PeeÄssän tuleva henkilöstöjohtaja Tiina Tolvanen.

Break Sokos Hotel Tahkon uudisosa valmistuu joulukuussa, ylimpään kerrokseen Spa- ja saunaosasto18.3.2024 04:00:00 EET | Tiedote

Osuuskauppa Peeässän omistamalla Break Sokos Hotel Tahkolla on käynnissä mittava uudistus. Koko hotelli uudistetaan ja osittain rakennetaan uudelleen vuosien 2023–2024 aikana. Hotellin kantaosan ravintolatilat sekä hotellihuoneet saivat täydellisen muodonmuutoksen jo syksyllä 2023. Täysin valmista hotellissa on joulukuun 2024 aikana. Hotelli on avoinna koko uudistuksen ajan ja jo uudistetut tilat ovat asiakkaiden käytössä. Break Tahko – täyden palvelun hotelli elämänjanoiselle Kantaosan ja Hophausin välinen siipi purettiin loppuvuodesta 2023 kokonaan ja nyt viisikerroksinen uudisosa kohoaa vauhdilla. Uudisosasta majoituskapasiteettia löytyy noin 60 huoneen verran standard -huoneista sviitteihin. Majoitustiloissa on maksimoitu Tahkon upeat maisemat ja suurin osa huoneista rakentuukin rinteiden puolelle käytävän jäädessä takapihan suuntaan. Tahko on kaikkea muuta kuin tylsää ja niin erityisesti on myös Break Tahko, hotellin uudisosa on nimittäin höystetty tekemisellä! Ylimpään kerrokseen