Tilojen hallinnasta apua terveydenhoidon kustannuksiin

Nortalin tuottamalla julkisen terveydenhuollon tuotannonohjauksen it-ratkaisulla saadaan asiakkaat ja tarvittavat palvelut ja resurssit kohtaamaan toisensa sujuvasti.

Nortalin suunnittelema sosiaali- ja terveydenhuollon tilojen hallintaratkaisu löytää asiakkaan tarvetta vastaavan vapaana olevan tilan hoitolaitteineen. Näin terveydenhuollon palvelut voidaan tuottaa sujuvammin ja samalla vähentää mm. hoitohuoneista toiseen siirtymisen tarvetta. Tilaresurssien hallintajärjestelmällä säästetään niin potilaiden, lääkäreiden, hoitajien kuin muiden asiantuntijoiden aikaa, vaivaa ja resursseja.

Uusi tilojen hallintaratkaisu keskittyy siihen, että terveydenhuollon peruspalveluprosessi saadaan toimimaan saumattomasti. Kun potilaalle varataan sairaalasta tai terveyskeskuksesta vastaanottoaika, huolehtii järjestelmä siitä, että varatussa tilassa on valmiiksi kaikki potilaan tarvitsemat resurssit. Näitä ovat esimerkiksi kyseiseen hoitoon erikoistunut lääkäri, hoitaja, laitteisto, mittaristo tai muu onnistuneen vastaanottokäynnin takeena oleva toiminto.

Petri Anttila, Partner, VP, Healthcare, Nortal Oy

Yhteydenotot Nortalin markkinoinnin ja viestinnän kautta: Harriet Haras-Refael, +358404824324, harriet.haras-refael@nortal.com

2M-IT on Suomen suurin sosiaali- ja terveydenhuollon tietoteknisiä palveluja tuottava julkisomisteinen yhtiö. Kumppaniemme kanssa tekemämme työ turvaa huomisen hyvinvoinnin ja mahdollistaa toimialan kehityksen.

IT-alan ja strategisen liiketoiminnan konsulttina Nortal auttaa asiakkaitaan julkisella ja yksityisellä sektorilla Euroopassa, Lähi-idässä ja Pohjois-Amerikassa. Yhtiö työllistää yli 1 000 asiantuntijaa, joista Suomessa noin 200. Nortalin asiakaskuntaan kuuluu johtavia teollisuus-, energia-, telekommunikaatio- ja terveydenhuoltoalan yrityksiä ja organisaatioita.