Tablebed

Time-lehden vuoden 2021 parhaiden keksintöjen listalla suomalainen design-innovaatio Tablebed

Tablebed muuntuu pöydästä sängyksi 10 sekunnissa.

Pöydästä sängyksi 10 sekunnissa muuntuva Tablebed sai Timelta erikoismaininnan vuosilistauksessaan.

Viime vuonna Timen listalla oli mukana Suomesta mm. Oura-älysormus.

“Meiltä lähtee juuri ensimmäinen kontti Tablebedejä koti USA:ta, joten Time-lehden tunnustus tulee kreivin aikaan. Sydämellinen kiitos valinnan tehneelle raadille, joka näki Tablebedin kekseliäisyyden! Sekä majoitusalalla että yksityishenkilöiden kodeissa muuntojoustavat tilat ja huonekalut ovat tulevaisuuden normi. Tablebedille isoin kasvu tuleekin varmasti jatkossa globaaleista metropoleista kuten New Yorkista, Lontoosta tai Tokiosta”, sanoo Tablebedin toimitusjohtaja Joshua Moorrees.

Kemiönsaarelta navetasta maailman metropoleihin

Tilaa säästävän Tablebedin tarina sai alkunsa navetasta Kemiönsaarelta, kun tuotteen keksijä Dine Renfors mietti, miten voisi käyttää kaksionsa neliöt tehokkaammin. Hän vähensi kodistaan ylimääräisiä tavaroita ja huonekaluja ja huomasi, että kaksi eniten tilaa vievää huonekalua ovat sänky ja ruokapöytä. Ne eivät kuitenkaan koskaan ole samaan aikaa käytössä. Renfors alkoi ideoida, olisiko mahdollista yhdistää sänky ja ruokapöytä yhdeksi huonekaluksi.

Lue Tablebedin tarina ja katso video ihka ensimmäisestä pöytäsängystä, joka ei toiminut kuten Strömsössä.

Lisätiedot: Joshua Moorrees, joshua.moorrees@tablebed.com, +358442564293, www.tablebed.com

Lisää kuvia, videoita ja gifejä medialle: https://drive.google.com/drive/folders/15GBFPacm8Sqo9tNQKt7KalpyrS5iyQBm?usp=sharing

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Tablebedin keksijä Dine Renfors näyttää, miten pöytä muuttuu sängyksi 10 sekunnissa.Siirry videokanavalle

Joshua Moorrees, joshua.moorrees@tablebed.com, +358442564293, www.tablebed.com

Tablebed muuntuu pöydästä sängyksi 10 sekunnissa.
Tablebed muuntuu pöydästä sängyksi 10 sekunnissa

Tablebed
Nunnankatu 4
20700 Turku

TABLEBED on älykäs ratkaisu, kun haluat käyttää huoneistosi, talosi tai kesäasuntosi neliöitä tehokkaasti. Innovatiivisen patentoidun tekniikkansa ansiosta huonekalu muuntautuu 10 sekunnissa pöydästä vuoteeksi ja päinvastoin.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi