Loud GroupLoud Group

Tivoli Audio Fonico – pysy rytmissä uusilla nappikuulokkeilla

Tivoli Audion Go-sarja kasvoi langattomilla nappikuulokkeilla Selkeästä muotoilustaan ja helppokäyttöisyydestään tunnettu Tivoli Audio tuo markkinoille ensimmäiset langattomat kuulokkeensa. Uudet Fonico -nappikuulokkeet yhdistävät brändin tutun korkealuokkaisen äänenlaadun sekä pelkistetyn muotokielen. Yhdessä Bluetooth 5.0 -teknologian ansiosta kuulokkeet tarjoavat todellisen laaja-alaisen langattoman stereoäänen kompaktissa koossa. Kuulokkeita myyvät valtuutetut Tivoli Audio -jälleenmyyjät kautta maan.

Kestävät ja miellyttävät käytössä

Tivoli Audio Fonico -nappikuulokkeissa toistuu Tivoli Audion brändi-DNA:n kaksi keskeistä piirrettä: pelkistetty design ja helppokäyttöisyys. Bluetooth 5.0 -teknologian avulla ne liittyvät mobiililaitteeseen automaattisesti ja viiveettä. Mikrofonilla varustetut kuulokkeet tukevat iOS- ja Android-ympäristöjä sekä Siriä ja Skypea. Kummassakin kuulokkeessa on painike, jolla muun muassa siirrytään seuraavaan kappaleeseen, muutetaan äänenvoimakkuutta sekä vastataan puheluun ja lopetetaan puhelu. Yhdellä latauksella saa 3,5 tuntia toistoaikaa.

Kuulokkeiden käyttömukavuuden ja istuvuuden takaavat kolmessa koossa mukana tulevat kuuloketulpat sekä istuvuuden viimeistelevät korvanlehteä vasten tukeutuvat lenkit, jotka tulevat pakkauksessa sekä mustan että punaisen väreissä. Vain 4,5 grammaa painavan Fonico-kuulokkeen pintamateriaali on kulutusta kestävää kumia. Kuulokkeet ovat sekä sateen- että hienkestävät (IPX5-luokka).

Säilytysrasia suojaa ja lataa kuulokkeet

Nappikuulokkeiden latausta varten mukana toimitetaan säilytysrasia, joka suojaa kuulokkeita, kun niitä ei käytetä ja samalla se toimii kuulokkeiden laturina. Kompaktin kokoisen rasian oma akku antaa virran kolmeen latauskertaan. Rasian lataus tapahtuu micro-USB-liittimellä.

Ominaisuudet

• 6 mm kaiutinelementti

• Aina 98 dB asti 1 kHz alueella

• 20 Hz – 20 kHz taajuusalue

• IPX5-tason kosteuskestävyys

• 2 paria tulppia ja korvasovitteita istuvuuden varmistamiseksi

• Korkealaatuinen Bluetooth 5.0 äänidatan siirto

• Mikrofoni äänikomennoille

• Lataava säilytysrasia (3 latauskertaa) ja micro-USB-lataus

• PainoKuuloke: 4,5 grammaa Säilytysrasia: 47,6 grammaa

• MitatKuuloke: halkaisija 19,5 x 26,2 mmSäilytysrasia: 79 x 32 x 32 mm

• Hinta noin 129 euroa

Jälleenmyynti:
Valtuutetut Tivoli Audio -jälleenmyyjät kautta maan, mm. Elisa, Euronics, Veikonkone ja Hobby Hall.

Kuluttajatiedustelut:

puh. 020 198 6200, loudgroup@loudgroup.fi

Loud Group, Kim Vaha
kim.vaha@loudgroup.fi, 0400 823 095

Viestintä, kuvat ja tuotelainat: