Tivoli Audion uusi Revive-kaiutin vapauttaa pöydät kaaoksesta

Tivoli Audio laajentaa tuoteperhettään uudella käytännöllisellä ja arkea yksinkertaistavalla ratkaisullaan. Tivoli Audio Revive on suunnattava langaton Bluetooth-kaiutin, joka lepää alustalla, johon on integroitu Qi-standardin mukainen langaton kännykän lataustaso. Pienestä koostaan huolimatta muhkeaäänisen kaiuttimen päälle on upotettu pehmeän tunnelmallista valoa ylöspäin suuntaava led-valaisin. Tivoli Audiolle ominaista, 50-luvun muotokieltä noudattelevan kokonaisuuden viimeistelee tekstiilinen kaiutinverhous sekä puuvanerikotelointi, joka on saatavissa mustan, valkoisen tai pähkinäpuun väreissä.

Yksinkertainen on kaunista

Tivoli Audio on designinsa lisäksi tunnettu yksinkertaisesta käyttölogiikastaan. Revive ei tee tässäkään poikkeusta. Kaiutinta ja valaisinta ohjataan laitteen etuosan pinnasta selkeästi nousevilla painikkeilla, jotka on helppo löytää jopa pimeässä. Painikkeilla kytketään laitteeseen virta, säädetään äänenvoimakkuutta, lisätään Bluetooth-laite sekä säädetään neljätasoisesti valaisimen kirkkautta.

Kaiuttimeen voi liittää äänilähteen joko langattomasti tai 3,5 mm stereoliittimellä. Kaiutin kääntyy 30 astetta alustallaan, joten äänen voi halutessaan suunnata. Kaiuttimen päällä oleva LED-valaisin on teholtaan 2,5 W, ja se vastaa 25 W hehkulamppua. Laite on varustettu myös USB-latausportilla.

Tivoli Audio Revive

• Bluetooth 5.0
  • 3,5 mm äänituloliitäntä
  • Qi-standardin mukainen langaton lataus
  • USB-portti latausta varten
  • Värivaihtoehdot: pähkinäpuu/harmaa, valkoinen/harmaa ja musta/musta
  • Koko: 15,60 x 25,70 x 12,70 cm
  • Paino: 1,45 kg
  • Hinta: noin 349 euroa

Kuluttajatiedustelut:

puh. 020 198 6200, loudgroup@loudgroup.fi

Loud Group, Kim Vaha
kim.vaha@loudgroup.fi, 0400 823 095

Viestintä, kuvat ja tuotelainat:

Tivoli Audion kolme uutuutta täyttävät kodin upealla soundilla29.9.2020 10:43:52 EESTTiedote

Ajattomasta muotoilusta, korkealuokkaisesta äänestä ja helppokäyttöisyydestä tunnettu Tivoli Audio on uudistanut mallistonsa kulmakivituotteita. Klassikkopöytäradio Model One on saanut One+ -mallissa kevyen digitaalisen päivityksen unohtamatta alkuperäistä ikonista muotokieltä. Pari vuotta sitten julkaistut Model One Digital ja Music System Home uudistuvat molemmat Generation 2 -malleilla. Uutuudet ovat saatavilla valtuutetuilta Tivoli Audio jälleenmyyjiltä lokakuun lopussa.

Klipschin uutuuskaiuttimet haastavat soundbarit17.6.2020 08:00:00 EESTTiedote

Kansainvälinen audioyhtiö Klipsch lanseeraa uudet The Fives -aktiivikaiuttimet osana palkittua Heritage Wireless -kaiutinmallistoa. The Fives -kaiuttimet ovat brändin ensimmäiset aktiivikaiuttimet, jotka voi kytkeä suoraan televisioon HDMI-ARC-liitännällä. Laadukkaan kokonaisuuden viimeistelee puuvaneri sekä metalliset painikkeet ja säätimet, joissa on kunnon tuntuma. The Fives -kaiuttimet yhdistävät Paul W. Klipschin perinnön akustiikasta ja perinteikkäästä muotoilusta tämän päivän teknologiaan. Kaiuttimet ovat saatavana heinäkuusta alkaen Klipschin valtuutetuilta jälleenmyyjiltä kautta maan.