Tivoli Audion uusi Revive-kaiutin vapauttaa pöydät kaaoksesta

Tivoli Audio laajentaa tuoteperhettään uudella käytännöllisellä ja arkea yksinkertaistavalla ratkaisullaan. Tivoli Audio Revive on suunnattava langaton Bluetooth-kaiutin, joka lepää alustalla, johon on integroitu Qi-standardin mukainen langaton kännykän lataustaso. Pienestä koostaan huolimatta muhkeaäänisen kaiuttimen päälle on upotettu pehmeän tunnelmallista valoa ylöspäin suuntaava led-valaisin. Tivoli Audiolle ominaista, 50-luvun muotokieltä noudattelevan kokonaisuuden viimeistelee tekstiilinen kaiutinverhous sekä puuvanerikotelointi, joka on saatavissa mustan, valkoisen tai pähkinäpuun väreissä.

Yksinkertainen on kaunista

Tivoli Audio on designinsa lisäksi tunnettu yksinkertaisesta käyttölogiikastaan. Revive ei tee tässäkään poikkeusta. Kaiutinta ja valaisinta ohjataan laitteen etuosan pinnasta selkeästi nousevilla painikkeilla, jotka on helppo löytää jopa pimeässä. Painikkeilla kytketään laitteeseen virta, säädetään äänenvoimakkuutta, lisätään Bluetooth-laite sekä säädetään neljätasoisesti valaisimen kirkkautta.

Kaiuttimeen voi liittää äänilähteen joko langattomasti tai 3,5 mm stereoliittimellä. Kaiutin kääntyy 30 astetta alustallaan, joten äänen voi halutessaan suunnata. Kaiuttimen päällä oleva LED-valaisin on teholtaan 2,5 W, ja se vastaa 25 W hehkulamppua. Laite on varustettu myös USB-latausportilla.

Tivoli Audio Revive

• Bluetooth 5.0
  • 3,5 mm äänituloliitäntä
  • Qi-standardin mukainen langaton lataus
  • USB-portti latausta varten
  • Värivaihtoehdot: pähkinäpuu/harmaa, valkoinen/harmaa ja musta/musta
  • Koko: 15,60 x 25,70 x 12,70 cm
  • Paino: 1,45 kg
  • Hinta: noin 349 euroa

Kuluttajatiedustelut:

puh. 020 198 6200, loudgroup@loudgroup.fi

Loud Group, Kim Vaha
kim.vaha@loudgroup.fi, 0400 823 095

Viestintä, kuvat ja tuotelainat:

Tivoli Audio Fonico – pysy rytmissä uusilla nappikuulokkeilla26.5.2019 07:00:00 EESTTiedote

Tivoli Audion Go-sarja kasvoi langattomilla nappikuulokkeilla Selkeästä muotoilustaan ja helppokäyttöisyydestään tunnettu Tivoli Audio tuo markkinoille ensimmäiset langattomat kuulokkeensa. Uudet Fonico -nappikuulokkeet yhdistävät brändin tutun korkealuokkaisen äänenlaadun sekä pelkistetyn muotokielen. Yhdessä Bluetooth 5.0 -teknologian ansiosta kuulokkeet tarjoavat todellisen laaja-alaisen langattoman stereoäänen kompaktissa koossa. Kuulokkeita myyvät valtuutetut Tivoli Audio -jälleenmyyjät kautta maan.

Valeran uudet hiustenkuivaajat tarjoavat laatutietoisille hiljaista tehoa29.4.2019 11:56:58 EESTTiedote

Sveitsiläisen Valeran valikoima Suomessa täydentyy keväällä 2019 uusilla hiustenkuivaajilla Vanity Hi-Powerilla, Vanity Performancella, Vanity Comfortilla sekä energiapihillä ePower2020:lla. Uutuustuotteissa yhdistyy erinomainen kuivausteho ja hiljainen ääni. Niillä loihditaan trendikkäät kuohkeaksi föönatut hiukset niin arkeen kuin juhlaankin.Hiusalan ammattilaiset sekä laatua arvostavat kuluttajat ympäri maailman luottavat Valeran huippulaadukkaisiin hiusmuotoiluvälineisiin.