TOFUT SAATTAVAT SISÄLTÄÄ PIENIÄ MÄÄRIÄ METALLIA

Oy Soya Ab on ilmoittanut Eviralle tofujen takaisinvedosta.
jt-mieto-chili

Takaisinveto koskee Jalotofun Marinoitu (300g), Kylmäsavu (300g), Hempnut (270g), Mieto Chili (100g) ja Maustamaton (1kg) tuotteita. Takaisinvedettävissä erissä on Parasta ennen päiväys eräkoodilla (3 ensimmäistä numeroa viisinumeroisesta lukusarjasta) 25.7.2016 (166xx), 28.7.2016 (165xx tai 166xx), 1.8.2016 (165xx) tai 2.8.2016 (166xx). Tuotteita on myyty Suomen päivittäistavarakaupoissa.

Tuotantolaitteessa havaitusta viasta johtuen yllä mainitut tuotteet voivat sisältää hyvin pienen määrän metallia.

Soya pyytää kuluttajia hävittämään tuotteet. Virheellisten tuotteiden tyhjät pakkaukset pyydetään palauttamaan ensisijaisesti ostopaikkaan tai omien yhteystietojen ja tilitietojen (IBAN-numero ja tilinhaltijan nimi) kanssa osoitteeseen:

Oy Soya Ab, Hangontie 2493A, 10660 Tammisaari. Postikulut korvataan ja ostos hyvitetään.

Lisätietoja antaa Oy Soya Ab:n kuluttajapalvelu, puh. 020-743 8950, info@soya.fi

Kuvat tuotteista: Liitteet

jt-mieto-chili
jt-hempnut
jt-kylmasavu
jt-marinoitu

Jalofoods / Oy Soya Ab
Malminrinne 1 B

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Jalofoods / Oy Soya Ab

Uudet Jalotofu-tuotteet tekevät kotikokeista aasialaisten kasvisruokien taikureita2.2.2023 09:00:00 EET | Tiedote

Kasviproteiinien valikoimaan on saapunut Jalotofua ja Jalotempeä valmistavan Jalofoodsin asiakastoiveita täyttäviä uutuuksia. Jalotofu Klassikko -sarjan uusin tuote, Jalotofu Aasia, on aasialaisittain valmiiksi marinoitu ja helppokäyttöinen tofu. Vuonna 2020 lanseerattu, nopeasti kuluttajien suosioon noussut Jalotofu Paahtopalat -sarja on niin ikään täydentynyt aasialaisittain maustetulla käyttövalmiilla, revityllä tofulla.

Uusi biokaasulaitos varmistaa suomalaisen elintarvikevalmistuksen kilpailukykyä epävarmoissa markkinaolosuhteissa26.10.2022 09:00:00 EEST | Tiedote

Jalotofua valmistava Oy Soya Ab on käynnistänyt biokaasulaitoksen tehtaansa yhteyteen Raaseporin Leksvallissa. Biokaasulaitoksen käyttö on aloitettu syyskuussa 2022 hyödyntäen ainoastaan tehtaan omia sivuvirtoja. Toimintaympäristössä tapahtuneet muutokset ja näistä johtuva korkea energian markkinahinta ovat nostaneet tämän vihreän energiahankkeen roolin yhä kriittisemmäksi yrityksen kilpailukyvyn varmistamisessa. Samalla kierrätetään sivuvirtojen ravinteet maatalouteen parantamaan kotimaisen ruoantuotannon huoltovarmuutta.