TOM KESKINEN STAFFPOINT-KONSERNIN TALOUSJOHTAJAKSI

TomKeskinen

StaffPoint on nimittänyt konsernin uudeksi talousjohtajaksi Tom Keskisen (KTM). Keskinen vastaa tehtävässään StaffPoint-konsernin talous- ja riskienhallintatoiminnoista, joista hän raportoi toimitusjohtaja Anu Ahokkaalle. Keskinen aloittaa 3.10.2022.

"Olen iloinen, että saamme Tom Keskisen kaltaisen laaja-alaisen ja osaavan talousjohtajan osaksi StaffPoint-konsernin johtoryhmää. Hänellä on vahva kokemus talousjohtajan tehtävistä ja tarvittava strateginen osaaminen StaffPointin kasvutarinan toteuttamiseen yhdessä muun johtoryhmän kanssa. Haluan toivottaa Tomin lämpimästi tervetulleeksi taloon. Tom tuo meille mukanaan vankan osaamisensa niin palvelu- kuin ICT-yritysten taloushallinnon johtotason tehtävistä", Anu Ahokas, StaffPoint-konsernin toimitusjohtaja toteaa.

Tom Keskinen (KTM) siirtyy tehtävään Avarn Securityn talousjohtajan tehtävästä. Aiemmin hän on työskennellyt talousjohdon tehtävissä mm. Microsoftilla ja Nokialla.

"Olen todella innostunut uudesta tehtävästäni StaffPoint-konsernin talousjohtajana. StaffPoint toimii mielenkiintoisella ja yhteiskunnallisesti merkityksellisellä alalla. Henkilökohtaisesti minua motivoi työskennellä yrityksessä, joka on taloudellisesti vahvassa kunnossa ja joka suhtautuu tulevaisuuteen kunnianhimoisesti. Tavoitteenani on tukea StaffPointin kasvua tuomalla pitkän työkokemukseni ja osaamiseni StaffPointin käyttöön. Mielenkiintoni kohteena on myös yrityskaupat fragmentoituneella henkilöstöpalvelualalla", kommentoi Tom Keskinen nimitystään.

TomKeskinen
Tom Keskinen

StaffPoint-konserni on Suomen johtava henkilöstöpalvelualan yritys. Samasta konsernista asiakkaat saavat niin henkilöstövuokraus-, rekrytointi-, strategisten HR-ratkaisuiden, valmennus- kuin työkykypalvelut. Toimialatuntemuksemme on vahvaa. Asiakkaitamme ovat niin pienet kuin suuret yritykset, valtionhallinto ja muut julkisen sektorin toimijat, kunnat ja kaupungit. Palvelumme on skaalattavissa globaaliksi kumppanimme Randstadin verkostoja hyödyntäen. Asiakkaidemme suositteluhalukkuus on 90,1 % (2022). StaffPointin palveluksessa on vuosittain noin 14 000 aktiivista työntekijää yli 200 tehtävänimikkeellä. Toimimme 13 paikkakunnalla Suomessa ja lisäksi palvelemme asiakkaitamme Espanjan Mijaksessa.

StaffPointin ja EK:n Työstä turvaa -hanke on Vuoden rekrytointiteko4.11.2022 14:45:41 EET | Tiedote

Työstä turvaa -hanke löysi väylän työllistää ukrainalaisia6.10.2022 11:06:42 EEST | Tiedote

Ukrainan sodan myötä Suomeen on saapunut tuhansia ukrainalaisia, joille työpaikka on ratkaiseva tapa rakentaa elämää uudelleen. StaffPoint Oy käynnisti yhteistyössä Elinkeinoelämä keskusliitto EK:n kanssa Työstä turvaa -hankkeen, jonka tavoitteena oli työllistää suomalaisiin yrityksiin 200-400 ukrainalaista sekä parantaa jo Suomessa olevien ulkomaisten osaajien työllistymistä nykyistä tehokkaammin. Työstä turvaa -hanke mahdollisti pilottivaiheen aikana 439 ukrainalaisen ja muun työluvallisen pakolaisen työllistymisen. StaffPoint jatkaa ukrainalaisten ja muiden kansainvälisten osaajien työllistämistä.

StaffPoint laajentaa toimintaansa Pirkanmaalla ostamalla Alen Consulting Oy:n1.4.2022 15:00:00 EEST | Tiedote

StaffPoint-konserni jatkaa kasvustrategiaansa ostamalla pirkanmaalaisen Alen Consulting Oy:n. ”Alen Consulting on perinteikäs henkilöstöpalveluyritys, joka on pitkäjänteisesti rakentanut asiakassuhteita valituilla toimialoilla. Yritys toimii pääasiassa Pirkanmaalla ja vahvistaa entisestään konsernimme läsnäoloa alueella. Alen Consulting vahvistaa meidän osaamistamme paikallisesti ennen kaikkea pienten ja keskisuurten yritysten sektorissa ja täydentää näin hienosti sekä StaffPointin että Valtin toimintaa Pirkanmaalla", kertoo StaffPoint-konsernin teollisuuden ja logistiikan toimialajohtaja Anssi Nieminen. Alen Consultingin toimitusjohtaja ja pääomistaja Nina Koskinen on innostunut yritysjärjestelystä. ”Uskon, että yritysjärjestelyn myötä nykyiset asiakkaamme saavat entistä parempaa palvelua, ja vuokratyöntekijämme uusia työmahdollisuuksia laajemman asiakaskunnan johdosta. Lisäksi StaffPointin laaja verkosto helpottaa työvoiman saantia myös meidän asiakkaillemme. Konsernin digitaaliset t