K-kauppiasliitto

Toni Pokela jatkaa K-kauppiaiden johdossa

K-kauppiaiden johdossa, K-kauppiasliiton hallituksen puheenjohtajana jatkaa diplomikauppias Toni Pokela Espoosta. Hänet valittiin jatkokaudelle K-kauppiasliiton vuosikokouksessa huhtikuun alussa Helsingissä.

Yli 20 vuotta K-kauppiasyrittäjänä pääkaupunkiseudulla työskennellyt Toni Pokelan kauppiasura alkoi K-lähikauppa Kastanjan kauppiaana. Tämän jälkeen hän on toiminut Helsingin asematunnelin K-market Kotikonnussa ja vuodesta 2001 alkaen Espoon K-Citymarket Ison Omenan kauppiaana. Pokelan toinen kauppa K-Market Iso Omena Matinkylän metroasemalla avasi ovensa marraskuussa 2017.

Toni Pokela on hoitanut useita K-ryhmän luottamustehtäviä 2000-luvun alusta alkaen, mm. K-kauppiasliiton hallituksen jäsenenä 2008 – 2012 ja vuodesta 2016 alkaen hallituksen puheenjohtajana. Keskon hallituksen jäsen hän on ollut vuodesta 2012.

K-kauppiasliiton hallitus 2022

• Diplomikauppias Toni Pokela, K-Citymarket Iso Omena, Espoo, pj
  • Diplomikauppias Hannu Toivonen, K-Rauta Lanterna, Helsinki, vpj
  • Diplomikauppias Pauli Jaakola, K-Supermarket Munkki, Helsinki