Luova arvotoimisto Trust

Trustin peräsimeen tarttuu Maria Antila

Luova arvotoimisto Trust menetti viime kesänä äkillisen sairauskohtauksen myötä rakkaan ja arvostetun toimitusjohtajansa Krista Ahokkaan. Nyt Trustin peräsimeen on tarttunut marraskuun alussa operatiiviseksi johtajaksi nimitetty Maria Antila, jonka johdolla matka etenee jatkossakin hyviksi havaittujen suuntaviivojen mukaisesti.
Trustin peräsimeen on tarttunut marraskuun alussa operatiiviseksi johtajaksi nimitetty Maria Antila.

Operatiiviseksi johtajaksi asiakkuusjohtajan ja strategin tehtävästä siirtyvä Antila saapui Trustiin paluumuuttajana elokuussa 2021. Aiemmin Trustissa konseptisuunnittelijana työskennellyt Antila ehti ennen paluuliikettä katsella markkinointimaailmaa myös asiakkaan puolelta pöytää ja toisessa markkinointitoimistossa.

– Se, mitä Trust on tänä päivänä, on yhteisen työn tulosta. Haluan jatkaa työtä Kristan viitoittamalla tiellä kaiken sen hyvän vaalimiseksi ja kasvattamiseksi, mitä hänen ohjauksessaan olemme saaneet aikaan, Antila kertoo.

– Trustin vahvuus on sitoutunut ja kokenut työyhteisö, joka haluaa työllään tuottaa asiakkailleen todellista arvoa. Uskon meidän porukkaamme ja tapaamme tehdä asioita täysin, joten saatoin ottaa uuden tehtäväni vastaan luottavaisena.

Trustin hallitus käytti syksyn mittaan huolellisesti aikaa pohtiakseen, miten yrityksen johtaminen jatkossa parhaiten hoidetaan.

– Läheistä yhteistyötä Kristan kanssa tehnyt Maria oli meille luonnollinen valinta Trustin johtajaksi. Maria on markkinointi- ja viestintäalalla meriittinsä ansainnut strategioiden konkari. Hän ymmärtää hyvin asiakkaiden tarpeet ja tuntee henkilöstömme jo vuosien takaa. Hallituksen puheenjohtajana ja koko hallituksen puolesta annan Marialle täyden tuen ja autamme häntä arjessa hänen uudessa tehtävässään operatiivisena johtajana, kertoo Trustin hallituksen puheenjohtaja Samuli Korhonen.

Syksyn haastavasta tilanteesta Luova arvotoimisto Trustin liiketoiminta ja kannattavuus ovat pysyneet hyvinä.

– Haluan kiittää lämpimästi koko henkilöstöämme urheudesta ja sitkeydestä, joita he ovat asiakkaidemme eteen osoittaneet tänä vaativana ja ymmärrettävästi raskaana aikana. Marian johdolla jatkamme hyvän strategiamme toteuttamista ja kehittämistä. Tavoittelemme tulevana vuonna 2023, maailman olosuhteista huolimatta, maltillista kasvua.

Operatiivinen johtaja Maria Antila, maria.antila@trust.fi, 040 774 7065
Hallituksen puheenjohtaja Samuli Korhonen, samuli.korhonen@trust.fi, 040 861 1081

Kuvat

Luova arvotoimisto Trust

Toimipisteet:

Kuninkaankatu 30 A, 33200 Tampere
Seuralantie 5, 60220 Seinäjoki

Luova arvotoimisto Trust on strategisen markkinoinnin suunnittelun, konseptisuunnittelun ja brändien rakentamisen monipuolinen taitaja, jolla on pitkä kokemus elintarvikemarkkinoinnista. Autamme yrityksiä luomaan arvokkaampaa liiketoimintaa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Luova arvotoimisto Trust