Tuiran Hesburgerissa mahdollinen koronavirusaltistuminen

Osuuskauppa Arina on tänään saanut terveysviranomaiselta tiedon, että maanantaina 18.1.2021 klo 16-22 välisenä aikana Tuiran Hesburgerissa asioineet ovat voineet altistua koronavirukselle. Hesburgerissa olleella henkilöllä on myöhemmin todettu COVID 19 -infektio ja hän on saattanut olla tartuttava.

Mikäli ravintolassa tai autokaistalla ilmoitettuna aikaan asioineilla ilmaantuu oireita, heitä kehotetaan herkästi hakeutumaan oman kuntansa terveydenhuoltoon. Terveysviranomainen on kontaktoinut sairastuneen välittömässä lähipiirissä olevat henkilöt. Koronavirukseen sairastunut henkilö ja terveysviranomaisen määrittämät muut altistuneet henkilöt ovat tällä hetkellä kotieristyksessä.

Toimimme yhteistyössä terveysviranomaisen kanssa ja heidän ohjeistuksensa mukaisesti. Ravintolassa hygienia ja turvallisuusohjeista on huolehdittu tarkasti ja kaikissa toimipaikoissamme pidetään korostetusti huolta siivouksesta ja hygieniasta. Henkilökuntamme on palvellut asiakkaita visiiri tai maski kasvoillaan ja kassapleksin takaa.

– Asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuus ja terveys on meille tärkeintä. Pidämme kaikissa toimipaikoissamme tässä epidemiatilanteessa tehostetusti huolta hygieniasta. Meidän jokaisen on tärkeää huolehtia omalta osaltamme ohjeistuksista, kuten käsihygieniasta ja turvaväleistä tarkasti. Vähäisilläkään oireilla ei tulisi liikkua ihmisjoukoissa, sanoo Osuuskauppa Arinan henkilöstöjohtaja Minna Salonen.

Yhteystiedot asiakkaille: Terveysviranomainen

Yhteystiedot medialle:

Terveysviranomainen

Osuuskauppa Arina, Minna Salonen, henkilöstöjohtaja, 040 569 0980, minna.l.salonen@sok.fi

044 788 5899https://arina.fi

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistavat tasavertaisesti lähes 190 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. 3000 Arinalaista tarjoavat marketkaupan, liikennekaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluita noin 180 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea. Arinan asiakasomistajat saavat palveluja käyttämällä hyötyjä keskimäärin noin 575 euroa taloutta kohden vuodessa. Arinan tuotot palautetaan aina pohjoiseen, pohjoisen ihmisten ja alueen hyväksi.

Arinan vuoden 2023 parhaat työryhmät Iistä, Oulusta, Rovaniemeltä, Vaalasta ja Ylitorniolta - S-market Ylitornion Jani Kokkisesta Vuoden päällikkö17.4.2024 10:58:41 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Arinan päälliköt kerääntyivät jälleen Leville valmennuspäiville. Tällä kertaa päällikköpäivillä käytiin läpi toimitusjohtajan katsauksen lisäksi muun muassa turvallisemman tilan periaatteita, tutustuttiin Arinan yrityskulttuuriselvityksen tuloksiin, osallistuttiin workshoppeihin eri teemoista ja käynnistettiin kaikkia päälliköitä koskeva Johtamisen muutosmatka. Tiivis reissu huipentui Arina-gaalaan, jossa palkittiin vuoden 2023 huippuonnistujia.