Tule Tarinapajaan, opi kirjoittamaan tarina!

Tarina myy, se jää mieleen, se opettaa – mutta mikä on tarina? Koulutus sopii sekä ammattikirjoittajille että harrastajille sekä niille, jotka kipuilevat kirjoittamisen lukkojen kanssa.

Terhi Friman

Tarinapajan kouluttaja Terhi Friman on kirjoittanut tarinallisia tietokirjoja ja lehtijuttuja. Lahden Tarinapaja pidetään 14.01.20 klo 10-12.20 ja 09.02.2020 klo 10-12.30.

Ilmoittaudu 20.12.19 mennessä terhi@metsaanmeni.fi tai 050 5829623, lisää tietoa sivulta metsaanmeni.fi

Tarinapaja:

*ENNAKKOTEHTÄVÄ meilillä

*LÄHIOPETUS 2-3 tuntia: voimaympyrä-harjoitus, etätehtävän purku, asiaa kirjoittamisesta, tekstin aloittamisesta ja oman tekstin parantamisesta, kirjoitusharjoitus

*kolmen viikon ajan kirjoitusharjoituksia meilillä

*LÄHIOPETUS 2-3 tuntia: tehtävien purkua, rajoittavat uskomukset-harjoitus, asiaa tekstin kuljettamisesta ja kirjoittajan sudenkuopista sekä tekstin lopettamisesta. Halutessa henkilökohtainen tarkka palaute omasta tekstistä 40 euroa/max 4000 merkkiä.

Tarinapaja tilattavissa yrityksiin, yhdistyksiin ja järjestöihin!

Terveisin Terhi Friman

tietokirjailija, sisällöntuottaja