Tunteiden näyttäminen helpottui Suomen suurimmassa hyvinvointimediassa
Suomen suosituin hyvinvointimedia Hidasta elämää on lisännyt artikkeliensa loppuun uudet reaktionapit. Lukijoilla on nyt mahdollisuus ilmaista artikkelin herättämä tunne nimettömänä yhdellä painalluksella. Sivuston lukijat ovat näyttäneet tunteensa reaktionapeilla jo yli 200 000 kertaa.
”Vaikka tunteiden näyttämistä ei pidetä meidän suomalaisten vahvuutena, uskallus omien tunteiden ilmaisemiseen verkossa näyttäisi olevan luontevaa. Samalla kun monilla keskustelualueilla nähdään ylilyöntejä ja purkauksia, olemme halunneet kannustaa jättämään myös positiivista jälkeä verkkoon”, kertoo Hidastaelamaa.fi -sivuston perustaja Pequ Nieminen.
”Kannustavan ilmapiirin luominen sekä teksteihin että reaktioihin on ollut alusta asti tapa parantaa ihmisten kokemusta elämästä. React & Share -palvelu on tukenut meillä tätä missiota loistavalla tavalla. Myös bloggarimme ovat olleet innoissaan seuratessaan tekstien synnyttämiä tunnereaktioita”, jatkaa Pequ Nieminen.
Hidasta elämää oli yksi ensimmäisistä suomalaisen React & Share -palvelun käyttäjistä. React & Sharen räätälöitävät reaktionapit ovat auttaneet jo yli 800 sivustoa maailmanlaajuisesti saamaan ymmärrettävää palautetta sisällöistään.
"Hidasta elämää on ollut meille loistava ympäristö kehittää palveluamme, sillä sivuston lukijat ovat poikkeuksellisen aktiivisia ja sisältö on lähtökohtaisesti tunteita herättävää. Sisältöön reagoiminen ja tunteiden jakaminen on ollut numeroidenkin valossa lukijoille hämmästyttävän luontevaa", React & Sharen perustaja Timo Virtanen iloitsee.
"Samalla kun uutta sisältöä tuotetaan kiihtyvällä tahdilla, lukijat vaativat sisällöltä yhä parempaa laatua. Sisältöjen laadun ja vaikuttavuuden mittaaminen on yksi sisällöntuottajien vaikeimmista tehtävistä. Haluamme tarjota kirjoittajille, medioille ja yrityksille helpon tavan saada lukijoilta laadullista palautetta sisällöistä", kertoo asiakkuusjohtaja Antti Aalto React & Sharesta.
Kokeile reaktionappeja täällä.
Hidasta elämää Suomi OyHidasta elämää -sivusto on hyvinvoinnin kanava, jonka sisällön tuottajina toimivat hyvinvointia lisäävät asiantuntijat ja bloggarit.
Media: Pequ Nieminen
pekka@hidastaelamaa.fi
puh. 0400-449245 React & Share
Suomalais-startupin räätälöitävät reaktionapit auttavat medioita, yrityksiä ja kirjoittajia saamaan lukijoilta palautetta sisällöistään.
Media: Antti Aalto
antti@reactandshare.com
puh. 050-5700311
Avainsanat
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Vuonna 2010 perustettu nettisivusto hidastaelamaa.fi on kasvanut Suomen pidetyimmäksi hyvinvointikanavaksi. Sivustolla käy viikottain 150 000 eri kävijää ja sen sosiaalisen median kanavia seuraa yli 400 000 ihmistä. Sivuston taustayhtiö Hidasta elämää Suomi Oy tuottaa verkkosisällön lisäksi myös kirjoja, korttipakkoja ja muita hyvinvointituotteita.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Hidasta elämää Suomi Oy
Eroasiantuntija-terapeutti Marika Rosenborg: ”Yleisin syy suomalaisten erojen taustalla on…”4.8.2022 10:00:00 EEST | Tiedote
Eroasiantuntija-terapeutti Marika Rosenborg on auttanut eronneita jo 20 vuotta. Rosenborgin mukaan eronneet käyvät parhaimmillaan läpi kolmivaiheisen prosessin, jonka seurauksena voi olla rakastuneen oloinen ihminen – vaikka ei olisikaan rakastunut.
Hidasta elämää -hyvinvointibrändin osakkaaksi maailmalla menestynyt yritysjohtaja Niko Nordström1.6.2021 09:00:00 EEST | Uutinen
Vuonna 2007 Facebookista ampaissut hyvinvointibrändi Hidasta elämää saa vahvistusta omistukseen ja hallitukseen Niko Nordströmistä, joka on tehnyt pitkän uran musiikkibisneksessä levy-yhtiöiden toimitusjohtajana Suomessa ja maailmalla.
”Kirjailijat ovat kuin artisteja” – Hidasta elämää ja Otava löysivät yhteisen kirjojen menestysreseptin, jonka myötä kirjojen elinkaaret pitenivät ja myynnit saavuttivat yli neljännesmiljoonan21.1.2021 11:00:00 EET | Tiedote
Hidasta elämää -media ja Kustannusosakeyhtiö Otava ovat tehneet menestyksekästä yhteistyötä neljän vuoden ajan: Hyvinvointitaitoja käsittelevät Hidasta elämää -kirjat ja -kalenterit ovat myyneet jo yli neljännesmiljoonan – ja kirjan elinkaari on pidentynyt valtavasti.
Vakava sairaus ja elämänkriisi opettivat Pequlle ja Sannalle, että tärkeintä on elää elämää, joka tuntuu hyvältä ja omalta – Hidasta elämää -hyvinvointisivusto täyttää 10 vuotta 1.10.20201.10.2020 12:00:00 EEST | Tiedote
Kun Pequ Nieminen sairastui ensimmäiseen syöpäänsä, sanapari ”hidasta elämää” alkoi pyöriä hänen mielessään. Kun Sanna Wikström vuosia myöhemmin uupui kovatahtisessa työssään päätoimittajana, Pequ lähetti hänelle kutsun Hidasta elämää -Facebook-ryhmään. Myöhemmin, vuonna 2010, Sannan ja Pequn ideasta sai alkunsa Hidasta elämää -media.
Hyvinvointikirjailijat kohtaavat lukijansa loppukesän kiertueella28.6.2018 09:16:38 EEST | Tiedote
Hidasta elämää -kirjaperheen kirjailijat lähtevät kiertueelle viiteen eri kaupunkiin elo-syyskuussa.