Tuore keittokirja tarjoaa vinkkejä ruoanlaittoon etätyöaikana

Maarit Kattilakosken ja Aino Pietarisen alkukeväästä ilmestyvä keittokirja kokoaa yhteen herkullisia ja helppoja reseptejä, joiden avulla etäarki sujuu vaivattomasti!

"Etätyön keittokirja" (Basam Books 2021)

Koronakevät mullisti monen suomalaisen arjen ja passitti heistä useat etätöihin kotiin. Muuttunut työympäristö vaikutti monien arkirutiineihin, myös ruokailuun ja ruoanlaittoon. Maarit Kattilakoski ja Aino Pietarinen jakavat uutuuskirjassaan Etätyön keittokirja (Basam Books 2021) ohjeita etätyöajan ruoanlaittoon ja työskentelyyn.

Etätyön keittokirja tarjoaa eväitä etäarjesta selviytymiseen. Kirja sisältää monipuolisesti reseptejä jokaiselle aterialle – niin lämpimiä kuin kylmiä ruokia, välipaloja ja herkutteluhetkiä unohtamatta. Keittokirjasta löytyy ohjeita koko perheelle jokaiseen makuun, aina lihapullista uunifetaan!

”Hyviä luotto-ohjeita ei ole koskaan liikaa, ei ruuanlaitossa eikä hyvässä työssä, toimistolla tai etänä.”

Reseptien lomassa vuorottelevat kirjoittajien eri lähteistä kokoamat ohjeet etätyöskentelyyn. Etätyön keittokirja tarjoaa käytännön vinkkejä muun muassa etäkokoustamiseen sekä työergonomiasta että työyhteisön hyvinvoinnista huolehtimiseen.

”Hyvä ruoka, parempi vire.”

Etätyön keittokirja ilmestyy maaliskuussa 2021.

Kirjoittajista

Maarit Kattilakoski ja Aino Pietarinen ystävystyivät yhteisessä työpaikassa parikymmentä vuotta sitten. Työt veivät eri suuntiin, mutta keittokirjaidea jäi. Molemmat ovat työskennelleet työelämää eri näkökulmista käsittelevissä lehdissä, Kattilakoski Senior AD:nä ja Pietarinen toimittajana ja päätoimittajana.

Haastattelupyynnöt:

Arvostelukappaleet, myynti:
Jarkko Mali
jarkko@basambooks.fi

"Etätyön keittokirja" (Basam Books 2021)