Turkulaiset krusifiksissa – Vahvimmat turkulaiset olkapäät haussa

Turun vahvin mies ja nainen ovat haussa Turun Messuilla perjantaina 23.8. Leikkimielisessä kisassa haetaan kaupungin vahvimpia olkapäitä.

− Tittelin saaja selvitetään krusifiksissa, jossa kannatellaan painoja käsillä ristiriipunta-asennossa mahdollisimman pitkään, kuvailee Jyrki Rantanen Suomen Voimalajiliitosta

Kilpailuun on ennakkoilmoittautuminen ja mukaan mahtuu 10 miestä ja 10 naista. Ilmoittautua voi osoitteeseen: info@suomenvoimalajiliitto.fi 10.8. mennessä.

Suomen Voimalajiliitto on mukana tapahtumassa myös messuosastolla. Liiton osastolla on lajin esittelyä ja tukituotteiden myyntiä.

Turun Messut ovat 23.-25.8. Tämän vuoden kantava teema on Turku.

Jyrki Rantanen
Suomen Voimalajiliitto
jyrki@suomenvoimalajiliitto.fi

Kesäkuun keskiviikot viihteellä ja heinäkuussa elokuviin. Turun Messukeskuksessa avautuvat ainutlaatuiset drive in -liveshow’t26.5.2020 11:13:15 EESTTiedote

Turun Messukeskuksen pihalle avautuvat kesäkuussa keskiviikkoiset drive in -livenäytökset vaihtuvin kulttuurisin teemoin. Heinäkuussa suvi-iltoja vietetään puolestaan elokuvien parissa, kun paikalle tulee Kinotourin drive in -elokuvateatteri. Koronaviruksen vuoksi järjestämiskieltolistalla ovat edelleen suuret tapahtumat, jonka vuoksi on nyt haettu toisenlaisia tapoja tarjota viihdettä ja kohtaamisia yleisölle – terveysturvallisuus, etäisyydet ja hygienia tiukasti huomioiden.