Turkulaisten yhteinen ulko-olohuone Gunnar Backyard kutsuu nauttimaan kesästä

Keväällä avattu aito ja eläväinen boutiquehotelli Solo Sokos Hotel Turun Seurahuone on saanut arvoisensa sisäpihan tunnelmallisen Gunnar Backyardin avattua ovensa.

– Gunnar Backyard on täydellinen pakopaikka kaupungin hälinästä, vaikka sijaitseekin aivan kaupungin ytimessä. Se on kuin ulko-olohuone, joka luo täydelliset puitteet rentoutumiseen sulkemalla kiireisen kaupungin ulkopuolelleen. Hotellin sisäpihalla voi nauttia herkullisia ruoka-annoksia ja maistella trendikkäitä kesäjuomia, sanoo hotellinjohtaja Sanna-Liisa Byskata.

Hotellin aamiaisen voi myös halutessaan nauttia viihtyisällä terassilla. Klo 14 portit avataan ja terassille pääsee myös kadun puolelta. Iltapäivän raukeus, hyvä kirja ja viilentävä juoma tarjoavat täydellisen paon kaupunkiarjesta.

Terassilla on yhteensä noin 100 asiakaspaikkaa ja sen erikoisuuksina tarjoillaan paikallisia tuotteita, kuten Skärgårdsin siideriä ja Kuninkaantien Panimon olutta. Ruoaksi voi nauttia esimerkiksi Gunnarin herkullisia burgereita tai valita naposteltavaa Snack-listalta.

Anna aikaa itselle, ystäville ja ennen kaikkea kesälle! Gunnar Backyard on avoinna säävarauksella läpi kesän. Keittiö suljetaan noin puoli tuntia ennen ravintolan sulkeutumista.

Gunnar Eatery & Bar, ravintolapäällikkö Sami Kivirinta, puh. 010 764 4067

Solo Sokos Hotel Turun Seurahuone, hotellinjohtaja Sanna-Liisa Byskata, puh. 010 764 4951

TOK on yli 158 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 20 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.

Turun Osuuskaupan edustajistovaalien ehdokasasettelu alkaa – nyt on aika edistää uusia paikallistoiveita15.1.2020 14:48:30 EETTiedote

Nuorten liikkumisen mahdollistavat Ässäkentät, arjen kiireitä helpottava ruoan verkkokauppa, hävikkiä vähentävät punalapputuotteet ja laaja palveluvalikoima olivat ennen vain toiveita. Osuuskauppojen ja asiakasomistajien yhteistyöllä nämä toiveet ovat jo toteutuneet tuoden helpotusta monen varsinaissuomalaisenkin arkeen. Mitä muuta osuuskaupan jäsenet odottavat omalta kaupaltaan?

Turun Osuuskaupan hallitus ja hallintoneuvosto vuodelle 202020.12.2019 15:33:38 EETTiedote

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on päättänyt kokouksessaan 13.12.2019 Turun Osuuskaupan hallituksen kokoonpanon vuodelle 2020: Matti Manner, laamanni, asianajaja, Turku (pj.) Risto Rinne, vuorineuvos, Naantali (varapj.) Satu Ahomäki, johtaja, Turku Jukka Rinnevaara, toimitusjohtaja, Turku Marja Salenius-Ranki, henkilöstöjohtaja, Kaarina Sanna-Maria Sarelius, toimitusjohtaja, Turku Hallituksen kokoonpano säilyy ennallaan. Puheenjohtajana jatkaa Matti Manner ja varapuheenjohtajana Risto Rinne. Hallintoneuvostoon uusia jäseniä Turun Osuuskaupan edustajisto nimitti 12.11.2019 pitämässään kokouksessa Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston vuodelle 2020. Uusina hallintoneuvostoon valittiin palvelujohtaja Sami Savolainen Turusta sekä henkilöstön edustajina kaupan alan pääluottamusmies Katri Marku-Virtanen Turusta ja matkailu- ja ravitsemiskaupan sekä liikennemyymälöiden pääluottamusmies Nina Arki Naantalista. Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto 2020: Aalto Hannu, Naantali Ahala Kirsti, Vehmaa