Turun Hotelli Seurahuoneeseen kokonaisuudistus – Assemblinille LVI-urakka

Vuonna 1928 Turkuun rakennettuun hotelli Seurahuoneeseen toteutetaan kokonaisuudistus. Remontissa uudistetaan koko hotellin tekniikka sekä ulkokuori. Myös hotellihuoneiden määrää lisätään remontin yhteydessä.

Assemblinin talotekniikkaurakointi toteuttaa kohteeseen LVI-urakan. Urakassa uusitaan kokonaan kohteen putki- ja ilmanvaihtojärjestelmät. Arvokiinteistön uudistukset alkavat nyt syksyllä 2017 ja hotelli avautuu täysin asiakaskäyttöön alkuvuodesta 2019. Turun Osuuskauppa sijoittaa arvotalon kunnostukseen yli kaksikymmentä miljoonaa euroa ja investointi on yksi merkittävimmistä hotelliliiketoiminnassa vuosikymmeniin.

Talotekniikka Turku
Ari Oksanen
ari.oksanen@assemblin.fi

Assemblin projektiyhteistyössä maisteriopiskelijoiden kanssa28.6.2018 09:20Tiedote

Lappeenrannan Yliopiston kauppatieteiden maisteriopiskelijat Jenni Salo, Sara Anttila ja Anna Hirsimäki ovat projektikurssien huipputaitajia. Kolmikko lähti etsimään loppuvuodesta 2017 Project Course on Sustainable Business -kurssille yritystä, minne voisivat toteuttaa projektin koskien kestäviä yritysmalleja. Opiskelijat päätyivät valitsemaan projektiin Assemblinin omien kontaktiensa kautta. Mitä hyötyjä on kurssiyhteistöistä opiskelijoille ja valitulle yritykselle? Mitä tällaisella projektilla voidaan saavuttaa? Lue ja innostu kolmikon tarinasta ja projektista.