Turun musiikkijuhlien Xabier Anduagan resitaali perutaan

Turun musiikkijuhlien huominen (16.8.) konsertti kello 19:00 Turun linnassa perutaan. Konsertin esiintyjä tenori Xabier Anduaga on loukannut jalkansa harjoituksissa Espanjassa, eikä näin ollen voi matkustaa ja esiintyä Turussa.

Konsertin esiintyjä ja taiteilija huipputenori Xabier Anduaga on loukannut jalkansa harjoituksissa Espanjassa, eikä näin ollen voi matkustaa ja esiintyä Turussa.

Uutta päivää etsitään parhaillaan, mutta nyt tiistailta konsertti joudutaan peruuttamaan.

Kaikkia lipunostaneita pyydetään hakemaan rahojen palautusta täältä: https://web.lippu.fi/palautus/.
Sivustolla asiakkaan tulee syöttää lippujen numerot (mikäli lippuja on useampi, tulee kaikki syöttää erikseen), omat tiedot sekä tilinumero.

Mikäli palautus ei jostain syystä onnistu sivuston kautta, voi asiakkaat ohjata lähettämään lippunumerot, tieto lippujen ostopaikasta, tilinumero ja yhteystiedot sähköpostitse osoitteeseen peruutukset@lippu.fi.

Turun musiikkijuhlat julkaisee jo nyt ensi vuoden ohjelmistoa sekä juuri valitun toimitusjohtajan sijaisen14.9.2022 09:03:14 EEST | Tiedote

Turun musiikkijuhlien ensi vuoden päätapahtuma on 10.-24. elokuuta 2023. Festivaalin taiteellisena johtajana 2019-2022 toiminut Klaus Mäkelä ei päässyt näkemään kaikkia suunnittelemiaan konsertteja lavalla pandemian takia, joten osa näistä kokonaisuuksista toteutetaan osana ensi vuoden tarjontaa. Pääosin vuoden 2023 ohjelmisto on kuitenkin täynnä uusia avauksia ja konsertteja, joita musiikkijuhlasäätiö on suunnitellut lukuisten taiteilijoiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa.