Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto vuodelle 2021

Turun Osuuskaupan edustajisto nimitti 25.11.2020 pitämässään kokouksessa Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston vuodelle 2021. Uusina hallintoneuvostoon valittiin Jere Järvinen Kaarinasta ja Mika Potinkara Nousiaisista.

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto 2021:

Ahala Kirsti, Vehmaa
Andersson Janina, Turku
Arki Nina, Rusko (henkilöstön edustaja)
Eklund Riitta, Turku (varapj.)
Ek-Marjamäki Teija, Loimaa
Granskog Maria, Parainen
Hölsö Jaana, Paimio
Järvinen Jere, Kaarina
Kàven Sirkka-Liisa, Turku
Kuvaja Kimmo, Uusikaupunki
Kärkkäinen Jukka, Turku
Liuksa Riitta, Naantali
Maisila Päivi, Mynämäki
Majuri Sari, Turku
Marku-Virtanen Katri, Rusko (henkilöstön edustaja)
Mikkola Mari, Lieto
Moisio Ulla-Maija, Turku
Nordqvist Harry, Turku
Ojala Reima, Turku
Potinkara Mika, Nousiainen
Rantanen Mika, Kaarina (pj.)
Rasi Jarmo, Loimaa
Savolainen Sami, Turku
Uggeldahl Petri, Turku

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on kokouksessaan 11.12.2020 valinnut keskuudestaan hallintoneuvoston puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan vuodelle 2021. Hallintoneuvoston puheenjohtajana jatkaa Mika Rantanen ja varapuheenjohtajana Riitta Eklund.

Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston puheenjohtaja Mika Rantanen, puh. 0400 260 419

Turun Osuuskaupan vuosi 2020: Päivittäistavarakauppa ennätysvauhdissa – kasvua 13 prosenttia15.2.2021 12:00:28 EET | Tiedote

- Investoinnit Varsinais-Suomeen yli 50 M€ - Liikevaihto 613 M€ (+2,4 %) - Tulos ilman kertaluonteisia eriä pysyi edellisvuoden tasolla ja oli yli 5 M€ - Asiakasomistajille rahana maksettavia etuja lähes 22 M€ - Asiakasomistajia vuoden 2020 lopussa yli 164 000 - Henkilöstöä yli 2 300 vuoden 2020 lopussa - Koronavuonna yli 400 matkailu- ja ravitsemiskaupan, tavaratalokaupan sekä liikennemyymäläkaupan ammattilaista siirtyi TOK:ssa kaupan alan tehtäviin – ketään ei lomautettu - Koko henkilökunta sai maksimissaan 300 euron koronabonuksen ** - Mittavat investoinnit maakuntaan jatkuivat suunnitellusti vuonna 2020 koronapandemiasta huolimatta. Yhteensä investoinnit kohosivat yli 50 miljoonaan euroon. Suurin yksittäinen investointi oli Itäharjun Prisman kiinteistön osto loppuvuodesta. Samalla sitouduimme vahvasti yhdessä Turun kaupungin ja muiden alueen kiinteistönomistajien kanssa Itäisen Turun ja sen palveluinfran kehittämiseen. Muita merkittäviä investointeja olivat uusi Original Sokos Hote