Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto vuodelle 2021

Turun Osuuskaupan edustajisto nimitti 25.11.2020 pitämässään kokouksessa Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston vuodelle 2021. Uusina hallintoneuvostoon valittiin Jere Järvinen Kaarinasta ja Mika Potinkara Nousiaisista.

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto 2021:

Ahala Kirsti, Vehmaa
Andersson Janina, Turku
Arki Nina, Rusko (henkilöstön edustaja)
Eklund Riitta, Turku (varapj.)
Ek-Marjamäki Teija, Loimaa
Granskog Maria, Parainen
Hölsö Jaana, Paimio
Järvinen Jere, Kaarina
Kàven Sirkka-Liisa, Turku
Kuvaja Kimmo, Uusikaupunki
Kärkkäinen Jukka, Turku
Liuksa Riitta, Naantali
Maisila Päivi, Mynämäki
Majuri Sari, Turku
Marku-Virtanen Katri, Rusko (henkilöstön edustaja)
Mikkola Mari, Lieto
Moisio Ulla-Maija, Turku
Nordqvist Harry, Turku
Ojala Reima, Turku
Potinkara Mika, Nousiainen
Rantanen Mika, Kaarina (pj.)
Rasi Jarmo, Loimaa
Savolainen Sami, Turku
Uggeldahl Petri, Turku

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on kokouksessaan 11.12.2020 valinnut keskuudestaan hallintoneuvoston puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan vuodelle 2021. Hallintoneuvoston puheenjohtajana jatkaa Mika Rantanen ja varapuheenjohtajana Riitta Eklund.

Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston puheenjohtaja Mika Rantanen, puh. 0400 260 419

Turun Osuuskaupan hallitus vuodelle 20213.11.2020 18:57:53 EETTiedote

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on päättänyt kokouksessaan 3.11.2020 Turun Osuuskaupan hallituksen kokoonpanon vuodelle 2021: Tapio Peltomäki, kauppatieteiden maisteri, Turku (pj.) Jukka Rinnevaara, toimitusjohtaja, Turku (varapj.) Maija Junkola-Lehtonen, toimitusjohtaja, Uusikaupunki Kati Kivimäki, toimitusjohtaja, Helsinki Marja Salenius-Ranki, henkilöstöjohtaja, Kaarina Sanna-Maria Sarelius, toimitusjohtaja, Turku Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Tapio Peltomäki ja varapuheenjohtajaksi Jukka Rinnevaara. Hallitukseen valittiin kolme uutta jäsentä, Maija Junkola-Lehtonen Uudestakaupungista, Kati Kivimäki Helsingistä ja Tapio Peltomäki Turusta. Uusista hallituksen jäsenistä Maija Junkola-Lehtonen toimii Skulle Implants Oy:n toimitusjohtajana. Junkola-Lehtonen on ollut pitkään myös TOK:n hallintoneuvoston jäsen. Kati Kivimäki on Mall of Triplan toimitusjohtaja. Tapio Peltomäki toimi Turun Tilikeskus Oy:n omistaja-yrittäjänä syyskuuhun 2018 saakka, jonka jälkeen hän on keskittyn