Turun Osuuskaupan hallitus vuodelle 2021

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on päättänyt kokouksessaan 3.11.2020 Turun Osuuskaupan hallituksen kokoonpanon vuodelle 2021:

Tapio Peltomäki, kauppatieteiden maisteri, Turku (pj.)
Jukka Rinnevaara, toimitusjohtaja, Turku (varapj.)
Maija Junkola-Lehtonen, toimitusjohtaja, Uusikaupunki
Kati Kivimäki, toimitusjohtaja, Helsinki
Marja Salenius-Ranki, henkilöstöjohtaja, Kaarina
Sanna-Maria Sarelius, toimitusjohtaja, Turku

Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Tapio Peltomäki ja varapuheenjohtajaksi Jukka Rinnevaara.

Hallitukseen valittiin kolme uutta jäsentä, Maija Junkola-Lehtonen Uudestakaupungista, Kati Kivimäki Helsingistä ja Tapio Peltomäki Turusta.

Uusista hallituksen jäsenistä Maija Junkola-Lehtonen toimii Skulle Implants Oy:n toimitusjohtajana. Junkola-Lehtonen on ollut pitkään myös TOK:n hallintoneuvoston jäsen. Kati Kivimäki on Mall of Triplan toimitusjohtaja. Tapio Peltomäki toimi Turun Tilikeskus Oy:n omistaja-yrittäjänä syyskuuhun 2018 saakka, jonka jälkeen hän on keskittynyt useiden yritysten ja yhteisöjen hallitustyöhön.

Nykyisen hallituksen jäsenistä laamanni, asianajaja Matti Manner, johtaja Satu Ahomäki ja vuorineuvos Risto Rinne eivät olleet enää käytettävissä TOK:n hallitusta nimitettäessä.

Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston puheenjohtaja Mika Rantanen, puh. 0400 260 419, mika.rantanen@sok.fi

Seuraavana Kupittaa: Uusi Original Sokos Hotel Kupittaa avaa ovensa Turun keskustan kupeessa30.6.2020 12:00:04 EESTTiedote

Kasvava ja kehittyvä Turun Kupittaan alue saa ensimmäisen hotellinsa, kun Original Sokos Hotel Kupittaa aukeaa 1.7. Yhdeksänkerroksinen hotelli vastaa viime vuosina voimakkaasti kasvaneeseen kysyntään niin työ- kuin vapaa-ajan matkustamisen osalta. Turun Osuuskauppa tuo liike-elämän keskuksena tunnetulle Kupittaalle majoituspalveluiden lisäksi uuden bistro-ravintolan sekä kattobaarin huikeine näkymineen.