Turun Osuuskaupan henkilöstöjohtaja vaihtuu

Terhi Lautkankare

KTM, eMBA Terhi Lautkankare on nimitetty Turun Osuuskaupan henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.4.2020 alkaen. Henkilöstöjohtaja toimii myös työsuojelupäällikkönä.

Tällä hetkellä Terhi Lautkankare toimii Sokos-johtajana sekä Sokos Wiklundilla että Sokos Myllyssä. Lautkankareella on pitkä historia Turun Osuuskaupassa. Hän on toiminut useissa vastuullisissa esimiestehtävissä päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, muun muassa Myllyn ja Loimaan Prisman johtajana.

Nykyinen henkilöstöjohtaja Marja Kyllönen varmistaa Senior Advisorin roolissa sujuvan tehtävien siirron ja siirtyy kesäkuussa uuden työnantajan palvelukseen. Kyllönen on tehnyt pitkän uran Turun Osuuskaupassa vuodesta 2006 lähtien. TOK:n henkilöstöjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä hän on toiminut vuodesta 2008.

- Haluan lämpimästi kiittää Marjaa. Olemme saaneet nauttia Marjan ammattitaidosta ja työtoveruudesta useita vuosia, ja hänellä on ollut tärkeä rooli TOK:n kehittämisessä ja arjessa. Samalla toivotan Terhin tervetulleeksi Turun Osuuskaupan johtoryhmään ja uusien innostavien tehtävien pariin, sanoo Turun Osuuskaupan toimitusjohtaja Antti Heikkinen.

Turun Osuuskauppa, toimitusjohtaja Antti Heikkinen puh. 010 764 4003

Terhi Lautkankare

Turun Osuuskaupan avoinna oleviin ravintoloihin ja ABC-asemille take away -palvelu27.3.2020 11:38:07 EETTiedote

Turun Osuuskauppa noudattaa Suomen hallituksen suosituksia ja muuttaa ravintoloidensa ja ABC-asemiensa toimintamallia. Hallitus esittää ravintoloiden, kahviloiden ja anniskelupaikkojen sisällä syömisen kieltämistä asiakkailta mahdollisimman pian koronaviruksen leviämisen estämiseksi. Ruokahuoltoon liittyvä take away -toiminta on mahdollista. Perjantaista 27.3.2020 Kauppakeskus Myllyssä Kulman Kuppila, Hesburger ja Coffee House, Wiklundin ravintolat, Grill it! Marina, Kaffela ja Hesburger Itäharju, Presso Piispanristi sekä Loimaalla Rico Deli ja Hesburger siirtyvät kokonaan take away -jakeluun. Ravintolatilat ovat käytössä ainoastaan ruoan tilaamiseen ja noutoon. Turun Osuuskaupan ABC-asemat ja niissä sijaitsevat Hesburgerit palvelevat lauantaista 28.3.2020 alkaen toistaiseksi take away -tuotteilla ja ruokamarketteina. Polttonestejakelu jatkuu normaalisti kaikilla ABC-automaateilla ja ABC-asemilla. Lisäksi ABC-autopesut toimivat normaalisti. Turun Osuuskaupan ajantasaiset palvelut ja au