Turun Osuuskauppa vahvistaa kilpailukykyään toimintansa uudelleenjärjestelyllä

Turun Osuuskauppa suunnittelee market-keskijohdon ja konttorin tukitoimintojen toiminnan tehostamista sekä uudelleenjärjestelyjä ja käynnistää näitä koskevat yt-neuvottelut.

Suunnitellut toimenpiteet voivat toteutuessaan johtaa korkeintaan 16 työsuhteen päättymiseen market-keskijohdossa ja konttorin tukitoiminnoissa.

- Jatkuva kilpailun kiristyminen, tuloksenteon vaikeutuminen ja muutokset toimintaympäristössä edellyttävät meiltä kriittistä oman toiminnan tarkastelua. Turun Osuuskaupan kasvustrategian ja kustannustehokkuuden mukaisiin tavoitteisiin pääseminen edellyttää myös market-keskijohdon ja konttorin tukitoimintojen tehostamista ja uudelleenjärjestelyjä, sanoo toimitusjohtaja Antti Heikkinen Turun Osuuskaupasta.

Turun Osuuskaupan yhteistoimintaneuvottelujen piirissä on yhteensä 51 market-keskijohdon ja konttorin tukitoimintojen työntekijää. Yhteistoimintaneuvottelujen suunniteltu päättymisajankohta on 27.2.2020.

Turun Osuuskauppa, toimitusjohtaja Antti Heikkinen, puh. 010 764 4003

Seuraavana Kupittaa: Uusi Original Sokos Hotel Kupittaa avaa ovensa Turun keskustan kupeessa30.6.2020 12:00:04 EESTTiedote

Kasvava ja kehittyvä Turun Kupittaan alue saa ensimmäisen hotellinsa, kun Original Sokos Hotel Kupittaa aukeaa 1.7. Yhdeksänkerroksinen hotelli vastaa viime vuosina voimakkaasti kasvaneeseen kysyntään niin työ- kuin vapaa-ajan matkustamisen osalta. Turun Osuuskauppa tuo liike-elämän keskuksena tunnetulle Kupittaalle majoituspalveluiden lisäksi uuden bistro-ravintolan sekä kattobaarin huikeine näkymineen.