International Workplace Group

Turun ydinkeskustaan nykyaikaisia co-working-toimitiloja

Turun keskustan toimistopalvelut täydentyvät merkittävästi, kun kansainvälisen, joustavia työtiloja tarjoavan Reguksen toimipiste Citykulma avautuu Yliopistonkatu 31:een lokakuussa. Moderni Regus Citykulma tarjoaa Turun ydinkeskustassa päärautatieaseman läheisyydessä yksityistoimistoja, kokoushuoneita sekä co-working-tilaa. Reguksen emoyhtiö International Workplace Groupin teettämä tutkimus osoittaa jälleen, että joustaville työtiloille on liiketoiminnallinen tarve: 91 % suomalaisista vastaajista pitää joustavan työkulttuurin yrityksiä tuottavampina.*

Yritykset ja työntekijät valitsevat tänä päivänä joustavan työn perinteisen toimistotyökulttuurin sijaan. Yli puolet kansainvälisen tutkimuksen vastaajista tekee etätyötä vähintään puolet viikosta. Regus Citykulma vastaa joustavien sekä modernien työtilojen kasvaneeseen kysyntään Turussa. Tilat vahvistavat myös osaltaan Turun keskustan kehittymistä ja vetovoimaa liike-elämälle.

– Työelämänmurros vaatii yhä enemmän joustavaa työkulttuuria myös pääkaupunkiseudun ulkopuolella. Työntekijät haluavat nykyisin tehdä töitä siellä, missä se milloinkin parhaiten sopii. Vastaamme yhteisöllisten, joustavien ja nykyaikaisten tilojen kasvaneeseen kysyntään Turun keskusta-alueella avaamalla Regus Citykulman, sanoo Reguksen Suomen maajohtaja Klaus Koponen.

Työtila, joka inspiroi oivalluksiin ja edesauttaa verkostoitumista

Erinomaisten liikenneyhteyksien varrella ja Turun päärautatieaseman läheisyydessä sijaitseva Regus Citykulma on remontoitu laadukkaasti. Nykyaikaisen toimistotyön vaatimuksiin ja esteettisesti miellyttävästi suunniteltu, luonnonvalossa kylpevä ympäristö tarjoaa inspiroivaa työtilaa yli 200 henkilölle. Regus Citykulman kattoterassi kutsuu inspiroitumaan sekä lataamaan akkuja. Mukavuutta tilojen käyttäjille tarjoaa saman rakennuksen pysäköintitilat sekä suihku- ja pukutilat esimerkiksi työmatkapyöräilijöille.

Reguksella asiakkaat nauttivat täyden palvelun toimitiloista. Regus vastaa tilojen manageroinnista, ja toimipisteen henkilöstö huolehtii niin yleisestä viihtyvyydestä kuin toimisto- ja kokouspalveluista. Asiakas tuo mukanaan vain omat työvälineensä, kaikki muu viihtyisään työskentelyyn löytyy valmiina. Moni toimijoista on yksityisyrittäjiä tai työskentelee pienille organisaatioille, joten Reguksen tarjoama yhteisö ja verkosto mahdollistavat liiketoiminnallisia synergioita ja lisäävät suuresti työskentelyn mielekkyyttä.

Regus Citykulma Turku avautuu 7.10.2019 osoitteessa
Yliopistonkatu 31, 3. kerros, 20100 Turku

*IWG:n vuoden 2019 Global Workplace Survey -tutkimukseen osallistui yli 15 000 eri toimialojen ammattilaista 80 maassa. Tutkimuksesta vastasi MindMetre Research. Koko tutkimusraportti osoitteessa http://www.iwgplc.com/global-workspace-survey-2019

Klaus Koponen, Suomen maajohtaja
Regus
klaus.koponen@iwgplc.com, 050 385 4571

Viestintä ja haastattelutiedustelut:
Karri Harju
Ilme
karri.harju@ilme.fi, 044 201 1077

International Workplace Group

Vuonna 1989 perustettu Regus on yksi joustavien työtilojen pioneereista, joka auttaa yrityksiä valitsemaan henkilökunnalleen parhaan työtavan.

Yli 3 000 kohdetta kattava Reguksen maailmanlaajuinen verkosto valoisia ja inspiroivia työtiloja sallii modernien yritysten työskennellä missä ja milloin tahansa – entistä ketterämmällä tavalla. Regus tarjoaa yrityksille joustavuutta kasvaa ilman riskejä ja sitoumuksia ja mahdollisuuden liittyä 2,5 miljoonan ihmisen monimuotoiseen ammattilaisverkostoon, jossa on jäseniä yrittäjistä ja PK-yrityksistä monikansallisiin vakavaraisiin laatuyrityksiin.

Regus on IWG plc -yhtiön tavaramerkki: IWG plc on holdingyhtymä, johon kuuluu useita johtavia työtilojen tarjoajia. IWG:n salkkuun kuuluvia tavaramerkkejä ovat myös Spaces, HQ, No18 ja Signature by Regus.

www.regus.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta International Workplace Group

Työtilayhtiö haluaa auttaa tarjoamalla rauhallisia ja turvallisia opiskelutiloja pääsykokeisiin lukeville23.4.2020 09:21:40 EEST | Tiedote

Kansainvälinen, joustavia työtiloja tarjoava International Workplace Group haluaa auttaa korkeakoulujen ja yliopistojen pääsykokeisiin valmistautuvia. IWG tarjoaa Helsingissä, Vantaalla ja Espoossa sekä Turussa ja Tampereella rauhallisia, väliaikaisia opiskelutiloja Regus ja Spaces -toimipisteissä. Koronaviruksen COVID-19 seurauksena toimistoissa on vähän käyttäjiä, mikä mahdollistaa turvallisen toimistohuoneen tarjoamisen opiskelijalle muutaman päivän ajaksi.

Tutkimus osoittaa: työntekijät hylkäävät työtarjouksia joustamattomilta työnantajilta5.11.2019 11:59:07 EET | Tiedote

Kansainvälisen, joustavia työtiloja tarjoavan International Workplace Groupin teettämän globaalin tutkimuksen mukaan yritykset, joilla ei ole joustavan työkulttuurin käytäntöä, voivat menettää huippuosaajat. Yli neljä viidestä työnhakijasta valitsee kahdesta vastaavasta työtarjouksesta yrityksen, joka tarjoaa joustavia työskentelymahdollisuuksia. Yli puolet tutkimuksen vastaajista tekee nykyään töitä vähintään puoli viikkoa muualla kuin yrityksen toimitiloissa.*