Tuska 2021 perutaan koronavirustilanteen takia

Kesän festivaali joudutaan perumaan koronaviruksen aiheuttamien poikkeusolojen takia. Seuraava Tuska järjestetään 1.–3.7.2022.

Tuska 2021 on peruttu koronapandemian aiheuttamien poikkeusolojen vuoksi.

“Tuskan järjestämiselle ei vallitsevassa tilanteessa valitettavasti ole edellytyksiä. Meillä, yleisöllä ja artisteilla on tietyt odotukset tapahtumaa kohtaan, eikä niitä voida tässä tilanteessa toimittaa. Peli on pakko viheltää tässä kohtaa poikki ja siirtää katse kohti moshpit-kesää -22”, festivaalijohtaja Eeka Mäkynen kertoo.

Seuraavan kerran Tuska-festivaalia juhlitaan Helsingin Suvilahdessa 1.–3.7.2022, ja kolmen päivät liput ovat myynnissä Tiketissä, Ticketmasterissa ja Lippu.fi:ssa.

“Vuoden 2022 Tuskan ohjelmasuunnittelu on jo aloitettu. Pyrimme kertomaan esiintyjistä lisää mahdollisimman pian. Artistien halukkuus palata lavoille on ennennäkemättömällä tasolla, joten uskon ohjelman muodostuvan hyvin kiinnostavaksi”, promoottori Jouni Markkanen toteaa.

Vuoden 2020 ja 2021 Tuska-festivaalille ostetut liput kelpaavat sellaisenaan vuoden 2022 Tuskaan. Parasta, mitä Tuska-kävijä voikin nyt tehdä tapahtumaa tukeakseen, on käyttää ostettu festivaalilippu ensi vuoden kesänä. Lipun voi halutessaan myös palauttaa ostopaikkaan 31.8.2021 mennessä. Lippukaupat ovat sähköpostitse yhteydessä lipun ostaneisiin asiakkaisiin mahdollisimman pian.

Lisätiedot medioille:

Festivaalijohtaja Eeka Mäkynen
eeka@fme.fi

Tuska Utopia combines a travel show with metal music – a brand new way to experience Finland9.11.2020 09:40:13 EET | Press release

While music and travel industries are suffering from the lockdown and people around the globe have fewer opportunities to enjoy concerts and fulfil their wanderlust, Tuska Utopia offers a new way of experiencing both of these. The concept sees Finnish artists performing and audiences embarking on a journey to intriguing landscapes in the global home of heavy metal, from church ruins to disused gasometers.