Tutkimuslaitos: M-Files jälleen maailman johtava tiedonhallintayhtiö

M-Files on nimetty johtavaksi toimittajaksi Nucleus Researchin globaalissa tutkimusraportissa jo kahdeksatta kertaa peräkkäin. M-Files sai parhaat pisteet 15 toimittajan vertailussa.
M-Files on jälleen maailman johtava toimija.

M-Files Oy on nimetty Nucleus Researchin vuoden 2021 Content Services and Collaboration Value Matrix -raportissa johtavaksi ("Leader") tiedonhallintaratkaisujen toimittajaksi jo kahdeksatta kertaa peräkkäin. M-Files arvioitiin jälleen parhaimmaksi ratkaisuksi sekä toiminnallisuuksien että käytettävyyden osalta.

"M-Files on edelleen markkinoiden johtava toimija muun muassa tietojen yhdistettävyyden ja älykkäiden automaatiotoimintojen ansiosta. M-Files erottautuu muista toimittajista myös tekoälyratkaisujen, metatietopohjaisuuden ja liiketoiminnalle merkittävän tiedon tunnistamisen ansiosta. M-Filesin strateginen tuotekehitystyö kuluneen vuoden aikana vahvistaa M-Filesin johtavaa asemaa", toteaa Nucleus Researchin pääanalyytikko Barbara Peck.

M-Files saa tunnustusta erityisesti modernista lähestymistavastaan tiedonhallintaan. Tehokkaiden hakutoimintojen, tiedostojen elinkaarihallinnan ja automaattisten työnkulkujen avulla tietotyölaisten tuottavuus kasvaa ja riskienhallinta tehostuu. M-Filesin avulla yritykset voivat digitalisoida kriittiset liiketoimintaprosessinsa tietoturvallisesti. M-Files toimii saumattomasti mm. Salesforcen sekä Microsoft 365 -ohjelmistojen kanssa, kuten Microsoft Teams, SharePoint ja Outlook.

"Teemme jatkuvasti työtä mahdollistaaksemme fiksun tavan työskennellä nykypäivän paikkariippumattomassa digitaalisessa maailmassa", sanoo M-Filesin perustaja ja toimitusjohtaja Antti Nivala ja jatkaa: "Jo kahdeksatta kertaa peräkkäin saavutettu sijoitus on tunnustus ainutlaatuiselle toimintatavallemme. Metatietopohjaisuus yhdessä innovatiivisten tekoälytoimintojen kanssa näyttää tiedon oikeassa kontekstissaan. M-Filesin automaatiotoiminnot ja tiedon integrointi liiketoimintaprosesseihin parantavat työn tehokkuutta merkittävästi."

Nucleus Researchin raportti perustuu sekä käyttäjäkokemuksiin että analyytikkojen arviointeihin. Raportissa nostetaan esiin myös uuden M-Files Web -käyttöliittymän lanseeraus, uusi Microsoft Azure Service Fabric -pohjainen pilvipalvelu ja integraatio Adobe Signin sähköisen allekirjoituksen kanssa. Lisäksi Hubshare-yritysosto vahvistaa M-Filesin digitaalisen asiakaskokemuksen ja yhteistyön toiminnallisuuksia organisaatioiden sisällä sekä ulkoisten toimijoiden kanssa.

Lataa ja lue koko raportti: 2021 Nucleus Research Content Services and Collaboration Value Matrix.

M-Files on jälleen maailman johtava toimija.

M-Files tarjoaa tekoälyä hyödyntäviä älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoratkaisuja, joiden avulla organisaatiot saavuttavat merkittäviä liiketoimintaetuja tehostamalla toimintaansa. M-Files yhdistää eri järjestelmät ja niissä olevat dokumentit yhteen muun merkittävän liiketoimintatiedon kanssa poistaen tietosiilot. M-Files tarjoaa oikeaa ja relevanttia tietoa käyttäjille heidän tarpeidensa mukaisesti ajasta ja paikasta riippumatta. Samalla M-Files automatisoi liiketoimintaprosessit ja varmistaa tietoturvan sekä vaatimustenmukaisuuden. Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia tarjotakseen työntekijöilleen älykkäämmän tavan tehdä töitä. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa Wärtsilä, SSAB, Nokian Renkaat, Valmet, Caverion, Finavia, Fingrid, Technopolis, Patria, R-kioski, DNA ja Liikennevirasto. Lisätietoja: www.m-files.fi.

About the Nucleus Research Value Matrix

The Value Matrix provides a transparent tool to help businesses quickly assess their technology options in a friendly, visual format. Nucleus Research provides a straightforward analysis of tech solutions based on the functionality and usability they deliver. For more information, visit Nucleus Research.

Tietotyön automaation markkinajohtaja M-Files ennakoi katsauksessaan tietotyön tulevan vuoden kehitystä ja tekoälyn työhön tuomia murroksia. Yhtiö perustaja ja toimitusjohtaja Antti Nivala näkee tekoälyn nousevan yritysten arjessa ensi vuonna entistä keskeisempään rooliin, mutta kohtaavan myös haasteita. Vuoden keskeisin kysymys tulee olemaan siinä, miten yritykset pystyvät kuratoimaan tekoälylle ohjattua tietoa.