Tutkimuslaitos: M-Files maailman johtava tiedonhallintayhtiö

M-Files Oy on nostettu johtavaksi toimittajaksi globaalissa tutkimusraportissa, jossa arvioidaan tiedonhallintaratkaisujen toiminnallisuuksia ja käytettävyyttä. M-Files on saavuttanut johtoasemansa kehittämänsä älykkään tiedonhallinnan teknologian sekä helppokäyttöisten ratkaisujensa ansiosta.

M-Files on korkeimmalle sijalle arvioitu toimittaja Leader-kategoriassa.

M-Files Oy on arvioitu tutkimuslaitos Nucleus Researchin uusimmassa ECM Technology Value Matrix 2019 -raportissa johtavaksi tiedonhallintaratkaisujen toimittajaksi kuudetta kertaa. Tänä vuonna M-Files on saavuttanut aiempaa suuremman eron muihin toimittajiin nähden ratkaisujen toiminnallisuuksia vertailtaessa, ja M-Files on raportin mukaan maailman johtava tiedonhallintayhtiö.

"Tänä vuonna M-Files lunasti johtopaikkansa vahvan teknologian, käyttäjäkeskeisten toiminnallisuuksien sekä vankan käytettävyyden ansiosta. M-Files erottautuu muista ratkaisuista metatietopohjaisuutensa, varastoriippumattomuutensa sekä tekoälyohjautuvuutensa ansiosta. M-Filesin uudet innovaatiot, kuten M-Files Smart Search sekä älykkäät hakutoiminnot eri järjestelmiä varten, ovat osoitus visionäärisyydestä. Odotamme, että M-Files jatkaa suunnan näyttämistä tiedonhallinnan markkinoille lähitulevaisuudessa", kertoo Nucleus Researchin analyytikko Barbara Peck.

M-Files sai Nucleus Researchilta tunnustusta myös tuotekehityssuunnitelmistaan, joissa huomioidaan erityisesti käyttäjätyytyväisyys, suorituskykyä koskevat parannukset sekä erilaiset käyttötapaukset. Raportti nostaa esiin myös M-Filesin tarjoaman ainutlaatuisen lisenssimallin, joka yhdistää pilvi- ja konesalipalvelut yhteen ja samaan lisenssiin. Tämä varmistaa organisaatioiden pilvivalmiuden tulevaisuudessa ilman lisäkustannuksia.

"Älykkään tiedonhallinnan ratkaisumme ovat nostaneet meidät erinomaiseen asemaan globaaleilla tiedonhallinnan markkinoilla. M-Filesin avulla tietoa voidaan hallita dynaamisesti läpi eri järjestelmien, jolloin päästään eroon tietosiiloista. Käyttäjien ei tarvitse siirtyä järjestelmästä toiseen löytääkseen itselleen tärkeää tietoa, vaan M-Files tekee tämän käyttäjän puolesta. Tekoälyn ja automatiikan ansiosta tietoa voidaan rikastaa metatiedoilla, mikä parantaa tiedon hyödyntämistä liiketoiminnan kehittämisessä", toteaa M-Files Oy:n toimitusjohtaja Miika Mäkitalo.

Lisäksi raportissa listataan M-Filesin eduksi panostukset tietoturvaa tukeviin toimintoihin, joita ovat käyttöoikeuksien hallinta, automaattiset jäljitysketjut (audit trail), keskitetty käyttäjien hallinta, tietojen salaus sekä estot tietojen menetykselle.

Lataa ja lue koko raportti: Nucleus Research ECM Technology Value Matrix 2019.

M-Files Intelligent Information Management
Siirry videokanavalle

M-Files on korkeimmalle sijalle arvioitu toimittaja Leader-kategoriassa.

Arvostetut kansainväliset markkinatutkimuslaitokset ovat nostaneet M-Filesin maailman johtavien toimijoiden joukkoon. Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia parantaakseen tietotyön laatua ja tuottavuutta sekä täyttääkseen tiedonhallintaan liittyviä standardeja ja vaatimuksia. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa SSAB, Nokian Renkaat, Caverion, Finavia, Fingrid, Rovio, Technopolis, Patria, R-kioski, DNA ja Liikennevirasto.

About the Nucleus Research Value Matrix

The Value Matrix provides a transparent tool to help businesses quickly assess their technology options in a friendly, visual format. Nucleus Research provides a straightforward analysis of tech solutions based on the functionality and usability they deliver. For more information, visit Nucleus Research.

INNOVATE 2019 – tehokas ja älykäs organisaatio 12.9. Messukeskus, Helsinki30.8.2019 09:00:00 EESTTiedote

Älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoja kehittävä M-Files Oy järjestää 12. syyskuuta Euroopan suurimman tiedonhallintatapahtuman. Yhdeksättä kertaa järjestettävän tilaisuuden pääteemoina ovat älykäs tiedonhallinta, digitransformaatio sekä tiedonhallinnan ja innovoinnin hyödyntäminen liiketoiminnassa. Tapahtuma kokoaa Helsingin Messukeskukseen yli 800 alan asiantuntijaa ympäri maailman.

Tutkimus: Suomalaiset tarvitsevat työssään älypuhelinta, mutta eivät pääse sillä käsiksi tärkeisiin tietoihin28.6.2019 08:27:51 EESTTiedote

Suomalaiset tietotyöntekijät ovat tottuneita kännykän käyttäjiä, ja työhön liittyvän tiedon käsittely matkapuhelimella koetaankin tutkimuksen mukaan täällä tärkeämmäksi kuin missään muualla maailmassa. Samalla kuitenkin lähes 15 prosenttia suomalaisista vastaajista raportoi, ettei pääse mobiililaitteellaan käsiksi tarvitsemaansa tietoon.