Tykkimäki Resortin ravintolan nimikilpailun tulos selvillä – nimiehdotuksia tuli lähes 1 000 kappaletta

Kouvolan Käyrälammen rantaan avautuu uusi ravintola, joka on niin paikallisten kuin resort-lomailijoiden käytettävissä. Ravintolan nimi haettiin nimikilpailun avulla.

Kouvolaan nousevan Tykkimäki Resortin yhteyteen avautuu myös ympärivuotisesti palveleva ravintola. Ravintola on niin paikallisten kuin resort-lomailijoiden käytettävissä. Lähes 100 paikkaisen ravintolan tuotteissa ja toiminnassa tuodaan esille lähialueen elementtejä, ja kausittain vaihtuvat ruoka- ja juomatuotteet tarjoavat elämyksellisiä nautintoja upeassa luonnonläheisessä miljöössä.

- Ravintolan rento ja mutkaton tunnelma täydentyy makuelämyksillä, jotka soveltuvat tuttuun ja turvalliseen nautiskeluun tai mielenkiintoisia makuelämyksiä etsiville. Tulevana kesänä asiakkaamme pääsevät nauttimaan esimerkiksi tulella valmistetuista grilliannoksista, burgereista ja kiviuunipizzoista, kertoo resort päällikkö Topias Sundqvist.

- Yksi oma suosikkini löytyy menun flatbreadeista. Annos sisältää grillissä paahdettua lapinrieskaa, raikasta salaattia ja Lammenrannan itse valmistamaa ylikypsää lihaa, joka on paikallisen toimijan meille toimittamaa, vinkkaa Sundqvist.

Terassi ja kioski palvelee myös muita vapaa-ajan viettäjiä

Kesäkaudella ravintolan asiakaspaikat täydentyvät lähes 200 paikkaisella terassilla. Terassin ja rantakioskin palvelut ovat kaikkien Käyrälammen alueella aikaa viettävien käytettävissä, jonne voi poiketa rennosti vaikka suoraan uimareissulta.

- Uudella terassilla nautiskelijat voivat halutessaan siemailla vaikkapa samppanjaa paikallisen Joenrannan Mansikkapaikan mansikoiden kera. Haluamme, että tästä tulee paikka, jossa arjen hektisyyden voi pyyhkiä mielestä ja jossa voi nauttia hyvästä ruoasta sekä kauniista miljööstä ystävien kera. Tarkoituksemme on tuoda asiakkaiden arkeen luksusta, mutta rennolla twistillä, kertoo Sundqvist.

Lammenranta Kitchen & Bar avautuu kesällä

KSO järjesti viime lokakuussa nimikilpailun, jossa etsittiin kesällä avautuvalle ravintolalle nimeä. Nimiehdotuksia tuli huima määrä, lähes 1 000 kappaletta! Raati tutustui jokaiseen ehdotukseen ja lopulta Tykkimäki Resortin ravintolan nimeksi valikoitui Lammenranta Kitchen & Bar. Kyseisen nimiehdotuksen jätti vain yksi kilpailuun osallistunut henkilö, joten palkintona ollut 4 hengen resort-viikonloppu kohdistui suoraan hänelle.

- Olimme erittäin otettuja kaikista nimiehdotuksista ja joukossa oli monta todella hyvää vaihtoehtoa, joten valinta ei ollut helppo. Lähetänkin lämpimät kiitokset kaikille nimikilpailuun osallistuneille, kiittelee Topias Sundqvist.

Lammenranta Kitchen & Bar on ympärivuotisesti avoinna oleva ravintola, joka tarjoaa a la carte -ravintolan lisäksi kioski- ja kahvilapalveluita Kouvolan Käyrälammen rannalla. Ravintola avautuu alkukesästä 2022.

Topias SundqvistResort päällikköTykkimäki Resort

Puh:0107624865

KSO on hankkinut tontin Anjalasta – Sale Anjalan liiketoiminta siirtyy uuteen kiinteistöön12.5.2022 17:25:02 EEST | Tiedote

Kymen Seudun Osuuskauppa ja Kouvolan kaupunki ovat sopineet tonttikaupasta Kouvolan Anjalassa. Kauppakirja allekirjoitettiin 12.5.2022. KSO hankki tontin uudelle päivittäistavarakaupan yksikölle. Uuden yksikön valmistuttua, Sale Anjalan liiketoiminta siirtyy siihen. Rakennustyöt käynnistyvät valmistelutöiden jälkeen. – Uuden tontin myötä parannamme päivittäistavarakaupan palveluitamme Anjalassa. Anjala on meille tärkeä liiketoiminta-alue ja kehitämme mielellämme palveluita myös siellä, kertoo KSO:n kaupallinen johtaja Ari Hyytiä. Uusi tontti sijaitsee Sale Anjalan nykyisestä sijainnista noin 300 metrin päässä, osoitteessa Elimäentie 41.