Työelämän ohjelmistokonserni Saarni Cloud kasvaa jälleen - Csi Helsinki ja Kiva Work osaksi yhteisöä

CSI Helsinki on asianajotoimialan ohjelmistoratkaisujen markkinajohtaja Suomessa. Yhtiön ohjelmistoja käytetään toimeksiantojen hallintaan ja laskutukseen kaikenkokoisissa asianajo- ja lakiasiaintoimistoissa. Suomen lisäksi yhtiöllä on asiakkaita Ruotsissa ja Baltian maissa.

- Olemme jatkossakin sama tuttu ja luotettava asianajotoimistojen pitkäaikainen kumppani. Odotan innolla yhteistyötä sekä hyvien kokemusten ja oppien jakamista muiden Saarni Cloud -yhtiöiden kanssa. Osana laajempaa konsernia voimme entistä vahvemmin kehittää liiketoimintaamme niin Suomessa kuin ulkomaillakin, kertoo CSI Helsingin toimitusjohtaja Harri Tiili.

Joulukuussa toteutetulla yhdistymisellä ei ole vaikutuksia CSI Helsingin työntekijöihin, asiakkaisiin tai yhteistyökumppaneihin. Yhtiön nykyjohto jatkaa liiketoiminnan kehittämistä itsenäisenä yksikkönä osana Saarni Cloud -yhteisöä.

CSI Helsingin lisäksi Saarni Cloud vahvistaa palveluvalikoimaansa tiiviimmällä yhteistyöllä Kiva Workin kanssa. Kiva Work (KW Employee Engagement Solutions Oy) auttaa asiakasyrityksiään ja heidän henkilöstöään menestymään älykkään henkilöstöanalytiikan avulla. Yhtiö tarjoaa valmiin ja helposti hallittavan digitaalisen alustan henkilöstökyselyiden toteuttamiseen ja tulosten analysointiin. Kiva Workin palveluita tarjotaan jatkossa aktiivisemmin myös Saarni Cloudin asiakasyrityksille.

- Kiva Workin tiimi on innoissaan aiempaa tiiviimmästä yhteistyöstä Saarni Cloud -konsernin hyvin menestyneiden SaaS-yhtiöiden kanssa. Jaamme Saarni Cloudin vision työntekijöiden ja työn arvostuksen tukemisesta. Henkilöstöanalytiikan ratkaisumme täydentävät Saarni Cloudin nykyistä palvelutarjontaa erittäin hyvin, sanoo Kiva Workin toimitusjohtaja Ross Lantea.

Saarni Cloudin tavoitteena on, että kaikilla työelämässä olevilla suomalaisilla on tulevaisuudessa konsernin pilvipalveluita käytössään. Konsernin toimitusjohtaja Kaj Rintala näkee molemmat yhtiöt erinomaisena lisänä SaaS-yhteisöön:

- Ohjelmistoratkaisujensa avulla sekä CSI Helsinki että Kiva Work auttavat asiakasyrityksiään kasvamaan ja heidän työntekijöitään menestymään omassa työssään. Yhtiöiden avulla tarjoamme konsernina entistä kattavamman palvelukokonaisuuden aiempaa laajemmalle asiakaskunnalle. Iloitsen myös siitä, että Saarni Cloud nähdään johtavissa ohjelmistoyhtiöissä houkuttelevana yhteisönä kasvun tukemiseen.

Kaj Rintala
Toimitusjohtaja, Saarni Cloud

Harri Tiili
Toimitusjohtaja, CSI Helsinki