Unelmana ura korkokengissä

Unelmana ura korkokengissä (Basam Books 2020) on rohkaiseva ja koskettava tarina siitä, miten unelmat alkavat toteutua ikään kuin sattumalta, kun uskaltaa ottaa rohkeasti askelia oikeaan suuntaan.

Anu Pellas tutustui suoramyyntialaan ollessaan nuorimman lapsensa kanssa äitiyslomalla ja ihastui siellä vallitsevaan ilmapiiriin, jota markkinoitiin tavallisten ihmisten mahdollisuutena saavuttaa epätavallisia tuloksia. Hän tarttui tilaisuuteen rohkeasti ja päätti onnistua. Unelmana oli päästä lastentarhanopettajan työstä vapaaksi yrittäjäksi, jotta voisi itse päättää omat työajat ja yhdistää samalla äitiyden ja oman yritystoiminnan rakentamisen. Lopulta kokeilu johti viidentoista vuoden mittaiseen menestyksekkääseen uraan ja tutustutti hänet aivan uudenlaiseen maailmaan.

Kirjassaan Unelmana ura korkokengissä (Basam Books 2020) hän toivottaa lukijan tervetulleeksi mukaan noihin vuosiin hyvin avoimella ja rehellisellä tavalla, jolloin esille eivät tule ainoastaan uran huippuhetket ja luksus matkat, vaan myös sisäinen ristiriita äitiyden ja uran yhteensovittamisesta, joka vei hänet jopa työuupumuksen partaalle.

Kirjan teemoihin voi samaistua sekä suoramyyntialalla työskentelevät henkilöt että ruuhkavuosia elävät vanhemmat, jotka kamppailevat urahaaveiden ja hyvän vanhemmuuden välisessä ristipaineessa.

Arvostelukappaleet, haastattelupyynnöt:
Tiedottaja
Pike Hilakari
pike@basambooks.fi

Myynti:
Myyntipäällikkö
Jarkko Mali
jarkko@basambooks.fi

Basam Books on riippumaton yleiskustantamo. Meidät tunnetaan erityisesti kaunokirjallisten klassikoiden, unohdettujen kielialueiden, hyvinvointi- ja elämäntaitokirjallisuuden sekä runouden kustantajana.

Häpeää, syyllisyyttä ja hylkäämistä20.8.2020 08:00:00 EESTTiedote

Liisa Isotalon esikoisromaani Jostakin olen tullut herättää ajatuksia adoptiosta, sijaisuudesta, syyllisyydestä, häpeästä, hylkäämisestä, toivosta, osaansa sopeutumisesta, nähdyksi tulemisen tarpeesta ja rakkaudesta. Se kertoo koskettavan tarinan adoptoidusta tyttärestä ja hänen kahdesta äidistään Helsingin olympialaisten ja Berliinin muurin aikoihin. Tyttären tyttärelle ne ovat jo historiaa, vaikka kaikkihan toistuu. Vai toistuuko?