Värisilmä

Upeissa uutuustapeteissa mukana kaikki syksyn trendit

Olit sitten retron tai kukkakuvioiden, luonnollisen pellavan tai ylellisen kimalluksen ystävä, Värisilmän uusista tapettimallistoista löytyy sinulle silmää miellyttävä ja kukkarollesi sopiva vaihtoehto. Borosan EasyUp 17 –mallisto pitänee kuitenkin pintansa kestohittinä.
Caselion Swing-tapettien retrokuosit (kuvassa Swing Rond) tuovat kotiin elämäniloista tunnelmaa, syksyn suosituimmissa väreissä.

Tänä syksynä hemmotellaan monien eri tyylien ystäviä, niin myös uutuustapettien osalta. Värisilmän inspiroiva ja laaja valikoima kutkuttelee monenlaisia makuhermoja.

”Swing-vinyylitapettien laaja kattaus tarjoaa 60-luvun henkeä, klassisia kuvioita sekä aatelisen pellavan tuntua. Näyttävää sisustusta tavoittelevan valinta löytyy majesteettisen hohtavista Prague-kuitutapeteista”, kertoo Värisilmän valikoimapäällikkö Tiina Hakola.

Myös odotettu Boråstapeterin Borosan EasyUp 17  tulee jälleen Värisilmä-liikkeisiin.

”Odotamme tästä entiseen tapaan yhtä syksyn suosituimmista mallistoista: Se sisältää aina laadukkaita tapetteja edulliseen hintaan.”

Borosan EasyUp 17  -tapetit toimivat monissa eri huoneissa

Boråstapeterin rakastetun malliston kodikkaat tapettikuosit tuovat monenlaisiin tiloihin luonnetta, mutta itseään korostamattomalla tavalla.  Tämän syksyn kuosit vaihtelevat yksivärisistä printeistä graafisiin luontoaiheisiin sekä koristeellisiin kukkakuvioihin. Hinta-laatusuhteeltaan poikkeuksellisen hyvät tapetit ovat nimensä mukaisesti helppoja ja siistejä asentaa.

Keskieurooppalaista luksuksen tuntua sisustukseen Prague-kuitutapeteilla

Ranskalaisen Casadecon loistelias Prague-mallisto on nappivalinta tyylistään varmalle sisustajalle, joka ei kaihda pientä dramatiikkaa! Prague-tapettien muotokielelle on tunnusomaista runsaat arabeskikuviot ja kukkaornamentit. Punaisena lankana mallistossa kulkee ylellinen hohde, joka on istutettu myös malliston vähäeleisempiin pystyraitatapetteihin sekä graafisiin, kolmioilla ja neliöillä leikitteleviin kuoseihin.

Swing-vinyylitapetit kestävät niin katsetta kuin elämääkin

Ranskalaisen Caselion Värisilmälle räätälöity Swing-yhdistelmämallisto sisältää kolmea eri tyyliä tapetteja. Faro-tapetit leikittelevät klassisilla koristekuvioilla kuten paisleyllä ja arabeskeillä sekä romanttisilla kukka-aiheilla. Linen-tapeteissa pellava taipuu perinteisestä luonnollisesta aina moderneiksi metallinhohtoisiksi pinnoiksi. Malliston nimikkotapetit puolestaan tuovat elämäniloista retrohenkeä kotiin, tämän hetken suosituimmissa väreissä. Kaikki Swing-tapetit ovat kulutusta ja puhdistusta kestäviä vinyylitapetteja, joita suositellaan erityisesti lapsiperheisiin ja eläinkoteihin.

Syksyn uutuustapetit Värisilmä-liikkeissä 1.9. Tervetuloa!

Painolaatuiset kuvat löydät Värisilmän kuvapankista

Borosan EasyUp 17 tuotekuvat

Uutuusmallistojen miljöökuvat

TUOTETIEDOT

Borosan EasyUp 17
29,90 €/rll

Swing
Linen 35,50 €/rll
Faro 45,00 €/rll
Swing 45,00 €/rll

Prague
yksiväriset Uni 61,50 €/rll
kuviolliset Ornaments, Arabesques, Rayure, Feston, Medaillons, Miroir 69,50 €/rll
Panoramique 80843218, 280X265 cm 436,50 €/rll
Panoramique 80859502, 280X400 cm 490,00 €/rll

Toimitusaika
Varastotuote, 1-2 päivää

Väritukku Oy, www.varisilma.fi
Valikoimapäällikkö Tiina Hakola, tiina.hakola@varisilma.fi, puh. 050 572 3206

Viestintä  ja kuvapyynnöt
Zeeland Family Oyj / Laura Cankar, laura.cankar@zeelandfamily.fi, puh. 050 3000895

Kuvaustapetit medialle
asiakaspalvelu@varisilma.fi

Kuvapankki
www.varisilma.fi/kuvapankki
Käyttäjätunnus ja salasana: varisilma

Kuluttajatiedustelut
Värisilmä, puh. 09 849 141

Jälleenmyynti
Värisilmä-liikkeet kautta maan

Kuvat

Lataa
Ranskalaisen Casadecon majesteettinen Prague-mallisto tekee tilaan   keskieurooppalaista näyttävyyttä. Yhtenäisenä elementtinä mallistossa on tyylikäs metallinhohde.
Ranskalaisen Casadecon majesteettinen Prague-mallisto tekee tilaan keskieurooppalaista näyttävyyttä. Yhtenäisenä elementtinä mallistossa on tyylikäs metallinhohde.
Lataa
Caselion Swing-malliston Faro-tapetit leikittelevät klassisilla koristekuvioilla, kuten paisleylla ja arabeskeilla.
Lataa
Boråstapeterin Borosan EasyUp 17 -mallisto tarjoaa laajan kattauksen hinta-laatusuhteeltaan erinomaisia tapetteja, jotka toimivat hyvin monentyyppisissä tiloissa. Tänä vuonna malliston kuosit vaihtelevat yksivärisistä printeistä graafisiin luontoaiheisiin.
Lataa
Caselion Swing-malliston Linen-tapeteissa on upean pellavan luonnollinen tuntu.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Värisilmä