Uuden aallon Amarillo täydentää Mummotunnelin viihdepalveluita

Pääkaupunkiseudun kuuluisa ravintolakeskittymä Mummotunneli täydentää palveluitaan uuden konseptin Amarillolla. Ravintola avataan torstaina 25.4. Sen makumaailmaa kuvaa MadMex ja ravintolan uusi tapa palvella asiakkaitaan on yllätyksellinen The Table.

–Helsingissä on ollut Amarillon kokoinen aukko jo pitkään. Uusi Amarillo tulee täydentämään Mummotunnelin ravintola- ja baaritarjontaa muun muassa nykyaikaisella miljööllä, sytyttävällä palvelukonseptilla sekä kiinnostavilla ruoka- ja juomatuotteilla. Nimenomaan baari mielenkiintoisine juomineen on Amarillon sydän, kertoo ravintolajohtaja Roope Kämppi HOK-Elannosta.

Amarillo Helsinki edustaa uutta aaltoa, jossa pääosissa ovat yhteisöllisyys, elämyksellisyys ja viihtyvyys.

–Ruokatuotteissa korostuu aitous. Tarjoamme laadukkaita ja puhtaita raaka-aineita ja yhdistämme meksikolaisen keittiön makuelämykset juomiin. Listalla korostuvat Amarillon kuuluisat burgerit sekä MadMex, kuvailee Nina Rekula, Amarillo Helsingin ravintolapäällikkö.

Amarillon lista jakaantuu erilaisiin osiin. Tutut tacot, fajitakset ja nachoannokset löytyvät MadMex-menulta. Specials-grilliannosten tarjoilussa mahdollistetaan annoksien jaettavuus. Klassikot esittelee suosituimmat pihvi- ja kana-annokset, ja myös burgereille on oma osionsa. Vegaanivaihtoehtoja löytyy monipuolisesti listan kaikista osioista.

Amarilloon ovat tervetulleita herkuttelemaan niin juhlivat seurueet kuin perheetkin. Arkisin on tarjolla myös pöytiin tarjoiltava runsas lounas.

The Table yhdistää ja yllättää

The Table on illalliselämys, joka kokoaa yhteen tutut ja tuntemattomat saman pöydän ääreen. Elämys kestää noin kolme tuntia ja se sisältää seurueen kesken jaettavaa syötävää, juotavaa ja entertainereiden säestämää yllätyksellistä ohjelmaa.

–Amarillo on Action Food and the Social Entertainment -ravintola, jonka ytimessä on The Table. The Table kiteyttää hyvän elämän ja koko ketjun konseptin kahdeksan hengen, ruoan ja juoman yhdistelmään, Roope Kämppi kertoo. The Table on saatavilla perjantaisin ja lauantaisin klo 20.

Myös henkilökunta saa Amarillossa aivan uudenlaisen roolin. Tarjoilija on nyt ”entertainer”, mikä viestiikin hyvin, mistä on kyse. –Tehtävämme on pitää asiakkaista elämyksellisesti huolta alkudrinkeistä illallisen loppuun saakka. Palvelun nuotit päättää kukin viihdyttäjä itse”, Nina Rekula sanoo.

Henriikka Puolanne, HOK-Elanto, toimialajohtaja, Ravintolatoimiala, p. 010 76 606 42
Roope Kämppi, HOK-Elanto, ravintolajohtaja, Mummotunneli, p. 010 76 646 71

etunimi.sukunimi@sok.fi, www.amarillo.fi

Kaupintie 14, PL 53

HOK-Elanto, Stadin oma lafka, on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 620 000 asiakasomistajataloutta. Vuosittainen liikevaihtomme on yli 2 miljardia euroa, ja yritys työllistää noin 6 000 henkilöä.

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikennemyymälöitä ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 320.

Luomumyynti kasvanut pääkaupunkiseudun S-marketeissa – suurin nousu Lauttasaaressa, Myyrmannissa ja Jakomäessä5.3.2019 12:15:48 EETTiedote

Pääkaupunkiseudulla toimiva HOK-Elanto on Suomen suurin luomukauppias, joka myy noin 20 prosenttia vähittäiskaupoissa myydyistä luomutuotteista Suomessa. Luomumyynti on suurinta S-marketeissa, joissa jo vakiintuneiden luomusuosikkien kuten banaanien lisäksi nousussa on uusia luomutuotteita. Esimerkiksi välipalatuotteissa, kuten tuorepuuroissa ja rahkoissa luomu valikoituu yhä useammin ostoskoriin.