Uuden ajan lähikauppa Kuopion Jynkkään

Houkutteleva hedelmä- ja vihannesosasto

Kuopion Jynkkään avattiin tänään uuden ajan Sale. Jynkän Sale toimii yhtenä Sale-konseptin kehittämisen kannalta tärkeänä yksikkönä, sillä Jynkästä saatujen palautteiden pohjalta kehitetään valtakunnallista Sale -konseptia.

Tällä prototyypillä haemme S-ryhmä-tason oppia siitä, minkälainen lähikauppa palvelee nykypäivän kaupunkilaista asiakasomistajaa parhaiten. Jynkän Salen asiakkaat pääsevät siis vaikuttamaan omalla ostokäyttäytymisellään ja palautteillaan tulevan Sale-konseptin esillepanoihin ja valikoimiin. Tavoitteena on huomioida myös entistä paremmin valikoimien muodostamisessa asiakkaiden erilaiset tarpeet kaupunki- ja maaseutu-Saleissa, kertoo kenttäpäällikkö Timo Heiskanen.

- Lähipalveluiden kehittäminen on tärkeää alueen asiakasomistajien arjen sujuvoittamisen kannalta. Lähikauppaan on nopea pistäytyä ostoksille. Toivommekin, että asiakasomistajamme antavat aktiivisesti palautetta Jynkän Salesta, lisää vähittäiskaupan toimialajohtaja Jouni Ruotsalainen.

Jynkän Saleen saatiin uutena pikakassat nopeuttamaan palvelua. Pikakassojen tehtävänä on helpottaa ja nopeutta asiointia erityisesti pienten ostosten osalta. Uudessa Salessa on runsaasti uusia tuoreus- ja laatunäkökulmia korostavia elementtejä, jotka omalta osaltaan tukevat nopeaa ostamista ja helppoa asiointia.

Esiin nousevat vahvimmin tuore leipä sekä yksittäin myytävät irtotuotteet, näyttävä ja värikäs hedelmä- ja vihannestarjonta, nopeasti mukaan napattavat take away -tuotteet sekä tyylikäs, brändimerkkejä ja erikoisuuksia esiin nostava juomaosasto, kuvailee Heiskanen.

Houkutteleva hedelmä- ja vihannesosasto
Uutena pikakassat
Paistopiste ja mehustamo

Asiakasomistajille hyötyä yli 90 miljoonaa euroa5.2.2021 14:00:00 EETUutinen